کد خبر : 65463

دستیار سابق علیه سرمربی استقلال / فرهاد مجیدی رسم رفاقت با هیچ کس را نمی‌داند

دستیار سابق علیه سرمربی استقلال / فرهاد مجیدی رسم رفاقت با هیچ کس را نمی‌داند

فرهاد مجیدی در مصاحبه بلند بالای خود به موضوعات گوناگونی اشاره کرد که بخشی از آن به چرایی قطع همکاری با فرشاد ماجدی اختصاص داشت. فرهاد مجیدی مدعی بود چون فرشاد ماجدی بدون اجازه او اردوی استقلال را ترک کرده، از کنارش در استقلال گذشته است.

به گزارش ایران ورزشی، فرهاد مجیدی با به کار بردن این جمله که با هیچ‌کس شوخی ندارم اخراج دستیارش از تمرین استقلال را به نحوی توجیه کرد اما این افشاگری سبب شد تا فرشاد ماجدی نیز جواب فرهاد مجیدی را بدهد و از زوایای دیگری رونمایی کند.

ماجدی چنین گفته است: «من دوست ۲۰ ساله فرهاد مجیدی نبودم بلکه رفیق۲۹ ساله ایشان بودم. زمانی که مربی تیم‌ملی امید بودم، از من خواست کمکش کنم که به صورت قرضی به تیم استقلال آمدم و بر حسب وظیفه در ۸ بازی کمکش کردم و بعد دوباره به تیم امید ایران برگشتم. وقتی هم که آقای کرانچار فقید قراردادش را با تیم امید فسخ کرد، من ایشان را به آقای استیلی معرفی کردم و گفتم مربی جوان و آینده‌داری است.»

ماجدی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «ایشان (حمید استیلی) از شما (فرهاد مجیدی) دعوت کردند برای سرمربیگری تیم امید و حتی در انتخاب بازیکنانی مثل نادر محمدی، بازیکن پیکان که یک پدیده در بازی‌های لیگ برتر به حساب می‌آید، با من جنگیدید و او را خط زدید و کار را به طور کل از من‌ گرفتید ولی من حرفی نزدم. منی که در زمان کرانچار و بازی‌های مقدماتی بیشتر کارهای فنی تیم امید را انجام می‌دادم و در نهایت مسائلی باعث شد با تیم امید و آقای استیلی همکاری نکنید. من هم بر حسب معرفی شما و دوستی از تیم امید ایران استعفا کردم و شما دوباره به استقلال برگشتید و حتی یک تماس با من نگرفتید. به خوبی می‌دانید من یکسال و اندی نتوانستم با تیمی قرارداد منعقد کنم و به رسم دوستی بسیاری از افراد من را سرزنش کردند ولی حرفی نزدم، سکوت و صبر کردم و حتی از شما بارها در برابر مخالفان‌تان حمایت کردم و مورد ناسزاگویی بسیاری از افراد قرار گرفتم. امسال هم به خواسته شما دوباره به تیم برگشتم ولی متأسفانه کارهای عجیب و غریبی از شما دیدم و جداً تحمل کردم چه در بحث مسائل فنی و چه روی نیمکت.»

فرشاد ماجدی صحبت‌هایش را خطاب به فرهاد مجیدی اینگونه ادامه داد: «رفتارهای شما نسبت به من دردناک بود و در عربستان به من تهمت زدند که ارنج تیم را پخش کردم! و بعد مشخص شد که اشتباه بوده و اطرافیان خط اشتباه به ایشان دادند. به خاطر غرور بیش از حد زمانی که بسیار ناراحت بودم از این تهمتی که به من زده شد سرسری عبور کردید. سر تمرین حتی تشویق بازیکنان را توسط من ممنوع کردید و گفتید صحبت نکنم و بلند حرف نزنم و حتی ارتباط کمی با بازیکنان داشته باشم. البته دلیلش را هنوز نفهمیده‌ام. دو بار دیر رسیدن سر تمرین را به مدت ۱۵ دقیقه در بوق و کرنا کردید. در صورتی که من از ۲ فروردین همیشه ۱ ساعت قبل از شروع تمرین در محل تمرین حاضر بودم. رفتارهای بد و بی‌مورد شما نسبت به منی که رفاقت را بیشتر از هر چیزی در زندگی خودم قبول دارم باعث جدایی من از استقلال شد. در شبی که من به جای سرپرست تیم در جلسه هماهنگی شب قبل از بازی در اراک شرکت و دو ساعت با داور یگان ویژه و... صحبت کردم که در دایره وظایف من نبوده و نیست، شما مورد ضرب و شتم تماشاگرنماهای اراکی قرار گرفتید و دق و دلی آنها را سر من که ساعت ۱ نصف شب در اتاقم خواب بودم و با داد و بیداد که چرا نیامدی پایین، ما را زدند و تو خواب بودی و دیگر از بعد بازی سر تمرین نیا، تلافی کردید. و من هم به علت برخورد بی‌دلیل و ناجوانمردانه شما همان شب عطای حضور در استقلال را به لقایش بخشیدم و به تهران بازگشتم. حالا این اصول شماست که بعد رفتنم فن پیج‌های شما من را به عنوان کسی که به خاطر پول تیم را ترک یا به خاطر تیم ملی ترک کرده‌ام ‌مورد ناسزا قرار دهند و به خانواده من فحش می‌دهند و اخبار دروغ را منتشر می‌کنند که من را خاطی و گناهکار جلوه دهند. نه اینطور نیست من را همه بازیکنان و مربیان می‌شناسند که حرف حق را درست می‌زنم و ترسی ندارم و متأسفم که اصول شما با تکبر شما یکی شده. من بر حسب رفاقت تحمل کردم اما مصاحبه می‌کنید و می‌گویید من به رفیقم اجازه ندادم که بیاید! اما بگذارید دلیل و علتش را همه بدانند و این را هم بدانند که من از ۷۰۰ میلیون قراردادم به خاطر حفظ شخصیتم گذشتم و به خاطر پول تیم را ترک نکردم که به خاطر رفتارهای مغرورانه و متکبرانه‌ات تیم را کنار گذاشتم و تو رسم رفاقت را نه با من و نه با کسی نخواهی دانست.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها