کد خبر : 65451

نظر فکری درباره برد استقلال

نظر فکری درباره برد استقلال

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره مصاف با استقلال تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل برابر استقلال تهران اظهار داشت: بازی سختی است برای ما و می دانیم که تیم حریف شرایط خوبی دارد. امیدواریم در این بازی بچه های ما با انگیزه ای که دارند تلاش کنند و فضا ها را ببندند و به حریف کم موقعیت بدهند که بتوانیم با تلاش آنها از اینجا امتیاز بگیریم.

فکری درباره تقابل با استقلال عنوان کرد: خداراشکر هر کجا که کار کردم خداراشکر بازیکنانی که شاگردم بودند و زمانی هم مقابلم بازی کردند، با تمام وجود بازی کردند و این را همیشه در تیمی که هستم از بازیکنانم می‌خواهم که جلوی من بهترین بازی شان را انجام بدهند که انگ کم کاری به من زده نشود.

سرمربی نفت در پاسخ به این سوال که استقلال دربی را برده برای آنها خوشایند است یا نه، گفت: از اینکه استقلال دربی را برده در مجموع به عنوان یک استقلالی خوشحالم از این بابت ولی مطمئنا اگر دربی را می باختند حواشی برای آنها ایجاد می شد چون دربی است و باخت در آن مشکلاتی به وجود می‌آورد. بعد از بردی که به دست آوردند آرامش شان را به دست آوردند و مطمئنا این به ضرر تیم ماست و تیمی نیستیم که بخواهیم خودمان را با استقلال مقایسه کنیم اما با شرایط فعلی امیدواریم یک بازی خوبی ارائه بدهیم  وبه امید خدا امتیاز کسب کنیم.

فکری درباره اینکه اعتصاب بازیکنان استقلال روی روحیه آنها تاثیرگذار است یا خیر، گفت: این مسائل درون خانوادگی است و مشکلی نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها