کد خبر : 65450

فتح الله زاده بین مجیدی و مددی ریش سفیدی کرد

فتح الله زاده بین مجیدی و مددی ریش سفیدی کرد

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از احمد مددی مدیرعامل فعلی این باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال خواست اختلافات را کنار بگذارند.

به گزارش تسنیم ، علی فتح‌الله‌زاده درباره تحریم تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال توسط بازیکنان و ادامه انتقادهای فرهاد مجیدی از احمد مددی مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: متأسفانه بین مدیریت و کادر فنی فاصله‌ای افتاده است و اگر صحبتی انجام دهم ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد.

وی افزود: باشگاه استقلال در آستانه کسب جام قهرمانی حذفی است. در اختلافات فصل گذشته بین احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال و مجیدی خواهش کردم این اختلافات کنار گذاشته شود و از آنها خواستم زمانی که قهرمانی حاصل شد، بنشینند و صحبت‌های‌شان را انجام می‌دهند. امسال دوباره چنین وضعیتی تکرار شده است. مجیدی خیلی سختی کشیده است و مربی مثل او ندیدم که از خودش مایه بگذارد و پاداش برای بازیکنان در نظر بگیرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال از مدیرعامل کنونی و سرمربی استقلال خواست سعه صدر داشته باشند و گفت: از مددی و مجیدی خواهش می‌کنم به اختلافات نپردازند. بازیکنان هم همانطور که باغیرت بازی کردند تا هواداران پشت آنها باشند، در این چند بازی آخر هم باغیرت عمل کنند. پس از مسابقات می‌توان حرف‌های زیادی زد. من خودم حرف‌های زیادی برای گرفتن دارم که چه بلاهایی سر استقلال آورده‌اند، اما امروز به خاطر استقلال خواهش ‌می‌کنم کسی صحبت نکند. مجیدی صبرش را بیشتر کند و مددی هم تلاش کند دوباره به تیم نزدیک شود.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: اگر تیم تمرکز نداشته باشد، به مشکل می‌خورد. این استقلال و این مجیدی شایستگی گرفتن یک جام را دارند. تیمی که پرسپولیس را با آن بازیکنان و امکانات شکست می‌دهد می‌تواند مقابل تیم‌های دیگر نیز برنده باشد. آرزو می‌کنم استقلال فعلی با مجیدی جام قهرمانی حذفی را بگیرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها