کد خبر : 65445

استقلالی ها باور نمی کردند که پرسپولیس را برده اند

استقلالی ها باور نمی کردند که پرسپولیس را برده اند

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس گفت: نمی‌دانم موضوع پاداش‌ها چقدر درست است ولی حتی اگر سند اصفهان را هم به نام بازیکنان ماشین سازی کنند پرسپولیس باید این تیم را ببرد.

به گزارش خبرورزشی ، با اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم بعد از شکست در دربی و ادامه لیگ گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

قبول دارید پرسپولیس در دربی آن تیم همیشگی نبود؟

بله کاملا موافقم. البته من پیشبینی می‌کردم به دلیل حساسیت بالای بازی در جام حذفی دو تیم محتاط بازی کنند.پرسپولیس به نظرم روز خوبی نداشت و ترسو بازی کرد. اگر نمایشی که در لیگ از پرسپولیس دیده بودیم را در دربی می‌دیدیم راحت برنده بازی بودیم و اصلا کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی نمی‌کشید. بازی کاملا بدون موقعیت و کسل کننده بود و کیفیت بالایی نداشت. در ضربات پنالتی هم شانس دخیل است و به هرحال شرایط طوری رقم خورد که استقلال برنده دربی شود.

نحوه شادی استقلالی‌ها به نحوی بود که خیلی‌ها تعجب کردند. نظر شما چیست؟

خب آن‌ها در سال‌های اخیر نتوانستند پرسپولیس را ببرند. استقلال در چند سال اخیر دوبار در دربی برنده شده که در ضربات پنالتی این اتفاق افتاد و آن‌ها نتوانستند در جریان بازی برنده شوند. به نظرم خودشان هم باور نمی‌کردند بتوانند پرسپولیس را شکست دهند و این شادی‌های عجیب و غریب به دلیل همین موضوع بود.

هواداران پرسپولیس بعد از باخت در دربی نگران ادامه لیگ هستند. به نظر شما این شکست تاثیری در روند خوب پرسپولیس در لیگ ایجاد خواهد کرد؟

من فکر نمی‌کنم به این شکل باشد. پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی باکیفیت و باتجربه ای دارد و آن‌ها می‌دانند در این مواقع اوضاع را چطور مدیریت کند و روحیه از دست رفته را به تیم برگردانند. بچه‌ها باید همه تمرکزشان را روی ۳ دیدار باقی مانده بگذارند تا صدرنشینی از دست نرود.

طی روزهای اخیر شایعه شد سپاهان برای متوقف کردن پرسپولیس قصد دارد پاداش خوبی به بازیکنان ماشین سازی دهد. هرچند خود سپاهانی‌ها این موضوع را تکذیب کردند. 

متاسفم که ماشین سازی سقوط کرد ولی کیفیت فنی پرسپولیس به مراتب بالاتر از این تیم است و من فکر نمی‌کنم تیم ما مشکلی برای بردن ماشین سازی داشته باشد. نمی‌دانم موضوع پاداش‌ها چقدر درست است ولی حتی اگر سند اصفهان را هم به نام بازیکنان ماشین سازی کنند پرسپولیس باید این تیم را ببرد. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و به حواشی نباید کاری داشته باشد. مطمئنم بچه‌ها با تمام وجود ۳ دیدار باقی مانده را بازی خواهند کرد و با کسب ۹ امتیاز قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.

بعد از دربی به دلیل آنچه توهین نژادی به محمدحسین کنعانی‌زادگان اعلام شد باشگاه پرسپولیس از ارسلان مطهری شکایت کرد. نظر شما چیست؟

مگر ارسلان مطهری چه کاری انجام داد؟

در فضای مجازی گویش کنعانی زادگان را مسخره کرد...

واقعا نمی‌دانم چه بگویم. مگر فوتبال چقدر ارزش دارد که به نژاد یا گویش یک نفر توهین شود. فکر می‌کنم خود مطهری هم بچه شهرستان باشد ولی نمی‌دانم چرا چنین کاری انجام داد. به هرحال اگر توهینی انجام شده باید این بازیکن را محروم و جریمه کنند تا دیگر به خودش اجازه ندهد به کسی توهین کند.

قضاوت فغانی در دربی چطور بود؟

به نظرم بسیار خوب داوری کرد و مشکلی نداشت. خیلی‌ها می‌گویند باید به مطهری کارت قرمز نشان می‌داد ولی فکر می‌کنم خطای شدید نبود و کارت زرد کفایت می‌کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها