کد خبر : 65443

مجیدی میزان طلب استقلال را افشا کرد

مجیدی میزان طلب استقلال را افشا کرد

فرهاد صراحتاً اسامی طلبکاران خارجی استقلال را بر زبان‌ آورد و ارقام مورد نظر آنها را نیز مطرح کرده تا مشخص شود وضعیت استقلال از این بابت اصلاً مناسب نیست.

به گزارش خبرورزشی ، فرهاد مجیدی در خلال مصاحبه تندی که یکشنبه شب با رسانه‌ها انجام داد، صراحتاً اعلام کرد با توجه به بدهی‌های خارجی باشگاه استقلال، بسیار نگران است که بابت عدم پرداخت مطالبات مذکور مشکلاتی نظیر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم و کسر امتیاز طی روزهای نه‌چندان دور ایجاد شود و دردسرهای فراوانی برای کل مجموعه به‌وجودآورد.

فرهاد صراحتاً اسامی طلبکاران خارجی استقلال را بر زبان‌ آورد و ارقام مورد نظر آنها را نیز مطرح کرده تا مشخص شود وضعیت استقلال از این بابت اصلاً مناسب نبوده و اگر تدبیر ویژه‌ای اتخاذ نشود، قطعاً طی روزها یاحداکثر ماه‌های آینده، طرف ایرانی به شدت توسط فیفا یا دادگاه عالی ورزش  تنبیه می شود.

دردسر ۴۰ میلیاردی مرد ایتالیایی

سرمربی استقلال با انتقاد از بی‌خیالی مدیران این باشگاه بابت پرداخت مطالبات خارجی مدعی شد آندره آ استراماچونی هم‌اکنون یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار طلب دارد. رقمی که با توجه به قیمت کنونی ارز می‌شود چیزی حدود ۴۱ میلیارد تومان؛ احتمالاً علاوه بر رقم مورد نظر باید مبلغ دیگری را نیز تحت عنوان خسارت و غرامت بپردازد رقمی که تعیین تکلیف در مورد آن برعهده دادگاه عالی ورزش است.

ادعای ۱۲ میلیاردی مدافع کروات

هروویه میلیچ پس از روی کار آمدن فرهاد مجیدی دوباره حاضر به بازگشت شد ولی وقتی دید همچنان خبری از پرداخت طلب معوقه او نمی‌شود، بار دیگر چمدان‌هایش را بست و سوار هواپیما شد تا استقلال در روزهای پایانی لیگ برتر و اوقات حساس جام حذفی یکی از مهره‌های کم حاشیه خود را از دست بدهد. میلیچ ۵۰۰ هزار دلار طلب دارد که استقلال حتی اگر بخواهد معادل ریالی آن را پرداخت کند،  باید حسابی دست به جیب شده و ۱۲ میلیارد تومان بپردازد. البته از قرار معلوم بند پرداخت خسارت نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد که شاید میزان پرداختی به او را افزایش نیز بدهد.

دیاباته و طلب ۱۴ میلیاردی

فرهاد مجیدی که از عدم تسویه حساب با بازیکنان و طلبکاران خارجی واقعاً کلافه شده بود، یکشنبه شب در مورد میزان مطالبات شیخ دیاباته هم حرف زد و اعلام کرد مهاجم آبی ها ۶۰۰ هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است! ادعایی که اگر دقیق باشد، آنگاه طرف ایرانی باید چیزی حدود ۱۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان به آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بپردازد.

دردسر ۶۸ میلیاردی

با توجه به اعداد اعلام شده و بدهی‌های ارزی خرد استقلال (البته به شرطی که دادگاه عالی ورزش دفاعیات استقلال پیرامون  استراماچونی را نپذیرد) این باشگاه ماه‌های بسیار دشواری را پیش روی خود خواهد داشت و حداقل باید ۶۸ میلیارد تومان در کیسه داشته باشد تا بتواند با طلبکاران خارجی خود تسویه حساب کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها