کد خبر : 65411

اولین خروجی بزرگ استقلال در پایان فصل

اولین خروجی بزرگ استقلال در پایان فصل

شیخ دیاباته فصل بیست‌ و یکم دیگر در کناراستقلال نیست. واقعیت این است که شیخ از شرایط مالی استقلال اصلاً راضی نیست و این موضوع را بارها با قهرهای خود ثابت کرده.

به گزارش ایران ورزشی، شیخ دیاباته که فصل پیش در استقلال خیلی خوب ظاهر شد و توانست آقای گل لیگ برتر شود، در فصل جاری اصلاً خوب نبود و فقط در بازی‌های آسیایی خوش درخشید.

شیخ در فصل بیستم یا مصدوم بود و یا به دلیل نگرفتن مطالبات خود در کنار استقلالی‌ها کار نکرد. اخیراً هم شیخ دیاباته به دلیل شکایتی که از استقلال کرده این تیم را به زحمت انداخته است. دیاباته به دلیل دوری از استقلال و عدم آمادگی حتی نتوانست در دربی برای استقلالی‌ها بازی کند و اینطور که گفته می‌شود برای فصل بیست و یکم یکی از خروجی‌های استقلال محسوب می‌شود.

استقلال به همراه مجیدی خوب نتیجه گرفته و این احتمال وجود دارد که بتواند در جام حذفی قهرمان شود. فرهاد اگر استقلال را در جام حذفی به قهرمانی برساند برای فصل آینده در این تیم هم ماندنی می‌شود و لیست خود را به مدیران استقلال می‌دهد. اما اینطور که از شواهد پیدا است بعید به نظر می‌رسد که شیخ برای فصل آتی یکی از شاگردان مجیدی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها