کد خبر : 65408

سخنان تند فرشید اسماعیلی خطاب به مدیرعامل استقلال

سخنان تند فرشید اسماعیلی خطاب به مدیرعامل استقلال

دیروز تمرین استقلال به دلیل خودداری بازیکنان از تمرین برگزار نشد و بازیکنان انتقادات تندی را علیه مدیریت باشگاه در جمع خبرنگاران مطرح کردند.

فرشید اسماعیلی پس از اعتصاب در تمرین استقلال در جمع خبرنگاران درباره اینکه وضعیت مدیریت استقلال مانند همان مثالی شده که می‌گوید کف دست من مو نیست، آن را بکن، اظهار داشت: از رسانه‌ها ممنون هستم که به تمرین آمدند. واقعا بچه‌ها امروز صحبت‌های خوبی دارند. نه مدیرعامل داریم و نه هیات مدیره. تیم دربی را برده است، اما تمرین تعطیل شده و وضعیت این است. کسی خوشحال نیست و بازیکن پنج ماه است پول نگرفته است. می‌گویم آقای مدیرعامل اگر نمی‌توانی پول بیاوری جمع کن و برو، زیرا نه مردم شما را می‌خواهند و نه بازیکنان.

وی درباره اینکه مدیرعامل استقلال مدعی است من فقط کار اجرایی می‌کنم و هیات مدیره باید پول بیاورد، گفت: هیات مدیره کیست؟ همان آقایی که چند روز قبل آمد اینجا و قول داد و رفت؟

بازیکن استقلال درباره اینکه آن فرد اصغر ملکیان بود، گفت: وی را نمی‌شناسم. آن از ما بازیکنان بیشتر پیشنهاد داشت. درست نمی‌گویم؟ آپشن‌های خودش را می‌گفت.

اسماعیلی درباره ماجرای احضارش به کمیته انضباطی استقلال عنوان کرد: باشگاه کمیته انضباطی نامه دارد. به من نامه زده اید، اما به مردم می‌گویید نامه نزدم؟ سپس برود و در دادگاه به دلیل نشر اکاذیب از من شکایت کند؟ چه حرفی زده‌ام؟ مگر از وی می‌ترسم. چرا باید آینده منِ جوان دست یک نفر بیفتد که وقتی از فوتبال چیزی نمی‌داند برای من تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: تا الان ۲۰ درصد جریمه شده ام. اصلا مهم نیست و ۸۰ درصد دیگر هم جریمه کند. عارف غلامی رباط پاره کرد. من هم اکنون با این شرایط تمرین کنم، مصدوم می‌شوم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها