کد خبر : 65406

فرهاد مجیدی : به دنبال سرمربی دیگری برای استقلال بودند

فرهاد مجیدی : به دنبال سرمربی دیگری برای استقلال بودند

فرهاد مجیدی دیروز در حاشیه تمرین به تعطیلی کشیده شده استقلال در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

یکی از جالب ترین و شاید عجیب ترین بخش های صحبت های فرهاد مجیدی در خصوص این بود که اسپانسر تیم گفته تا او روی نیمکت باشد پرداختی نخواهد داشت.

سرمربی استقلال در این خصوص گفت: بازیکنان شرایط روحی و روانی تمرین کردن را ندارند. این وضعیت برای استقلال با این هوادار خوب نیست. آقایان ملکیان، دلفانی و اعضای جدید هیئت مدیره ایده‌های خوبی دارند؛ اما خیلی جالب است بگویم اسپانسر استقلال یعنی های وب و آقای میری به دنبال آوردن مربی دیگری در استقلال بودند. بعد هم می‌گویند فوتبال شخص‌گرا شده و فوتبال حرفه‌ای همین است؛ اما آقای میری! در فوتبال حرفه‌ای اسپانسر برای یک تیم مربی و بازیکن انتخاب نمی‌کند.

مجیدی افزود: امیرحسین فرخ‌مهر دوست قدیمی من گفته تا ۵ صبح با آقای میری دنبال فرد دیگری برای سرمربی‌گری استقلال بودیم؛ آقایان علی‌نژاد و مددی هم موافق این موضوع بودند، اما سلطانی‌فر وزیر ورزش موافقت نکرد.

یکباره گفتند یک ریال هم نمی‌دهند

در عربستان و لیگ قهرمانان آسیا هم این مسائل را می‌دانستم، اما با آقای میری خیلی گرم گرفتم برای موفقیت تیمم و خودم این کار را کردم. میری می‌دانست که قرار است گابریل پین به استقلال بیاید. وی در سربرگ شرکت «های‌وب» نوشت که من تمام هزینه‌ها را پرداخت می‌کنم. من که روی حرف مددی نرفتم با مربی تیم ملی ایتالیا صحبت کنم. من روی حساب میری و آنچه نوشته بود این کار را انجام دادم؛ اما بعد یکباره گفت یک ریال هم نمی‌دهد و دیگر هزینه‌های باشگاه را پرداخت نمی‌کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها