کد خبر : 65401

حمله فرشید اسماعیلی به مدیرعامل استقلال

حمله فرشید اسماعیلی به مدیرعامل استقلال

فرشید اسماعیلی شماره 8 این روزهای باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: نه مردم تو را می‌خواهند نه بازیکنان.

به گزارش خبرورزشی ، فرشید اسماعیلی در حاشیه تمرین استقلال با حمله به مدیرت باشگاه گفت: بازیکنان استقلال نه مدیرعامل دارند نه هیئت مدیره ای. تیم ما برده ولی نه کسی خوشحال است و نه خبری از مسئولان است. تیم ۵ ماه است پولی دریافت نکرده و بازهم خبری نیست. 

او گفت: من می‌گویم آقای مدیرعامل اگر نمی‌توانید پول بیاورید پس چرا مانده‌اید؟ نه مردم شما را می‌خواهند نه ما. اصلا هیئت مدیره ما چه کسانی هستند؟ هیئت مدیره ما همان‌هایی هستند که چند روز پیش آمدند اینجا(زمین تمرین) و قول دادند که پول می‌آورند و بعد رفتند؟ ظاهرا مدیر باشگاه ما بیشتر از بازیکنان استقلال پیشنهاد داشته!

هافبک استقلال گفت: کمیته انضباطی به من نامه زده بعد شما به مردم می‌گویید که نامه نزده‌اید؟ بعد رفتید در دادگاه از من شکایت کردید؟ به دلیل نشر اکاذیب! من که ترسی از کسی ندارم. منِ جوان چرا باید آینده ام دست کسی بیافتد که از فوتبال چیزی نمی‌داند. من ۲۰ درصد جریمه شه ام و اصلا ۸۰ درصد دیگر هم مرا جریمه کنند اصلا برایم مهم نیست. به خدا این بچه‌ها گناه دارند. عارف غلامی را بینید رباط صلیبی پاره کرده. من هم با این شرایط تمرین کنم مصدوم می‌شوم.

اسماعیلی در این باره که مددی گفته بود برخی بازیکنان زیاده خواه هستند گفت: کدام بازیکن زیاده خواه است؟ من فرشید اسماعیلی اگر یک روز به درد این تیم نخورم خودم می‌روم چون این تیم برای مردم است. این قضیه قراردادها هم مدیر قبلی بسته و شما گفتید بیایید کم کنیم. وقتی حرف زدید دیدید کسی راضی به کسر قراردادش نیست رفتید فکر کردید بیایید اینقدر بازیکنان را عصبی کنید که آنها حرفی بزنند و جریمه شان کنید. شما در این باشگاه کاری غیر از جریمه کردن ندارید؟ هر روز و هر روز نامه جریمه برای ما ارسال می‌شود. ظهر بازی برای ما نامه می‌زنند که جریمه شده‌اید!

او گفت: کلا نقشه این آقایان این بود که دربی را ببازیم و آقا فرهاد را بردارند ولی نقشه‌های تان نقش بر آب شد. کسی که یک هفته قبل از دربی می‌آید اینجا قول می‌دهد که به شما پول می‌دهم ولی بعد شب دربی که بازیکن نیاز به تمرکز دارد می‌آیند سرتمرین می‌گویند به شما چک می‌دهیم که اعصاب ما را به هم بریزید. سه هفته پیش از دربی به داریوش و بچه‌ها گفتم که می‌خواهند کاری کنند ما دربی را ببازیم.

اسماعیلی گفت: ما ۹ بازیکن بدون قرارداد داریم و شما باید دو هفته دیگر لیست را بدهید به آسیا. آقای هوادار من چطوری بگویم ۲ روز دیگر اگر تمدید نکنیم می‌گویید بازیکن مقصر است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها