کد خبر : 65393

بمباران فرهاد مجیدی توسط پیشکسوت جنجالی پرسپولیس

بمباران فرهاد مجیدی توسط پیشکسوت جنجالی پرسپولیس

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم به راحتی می‌توانست برنده دربی تهران باشد.

به گزارش ایلنا ، وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی این تیم برابر استقلال تهران در دربی تهران گفت: پرسپولیس رحم کرد و در این بازی به دنبال آن بود که نبازد درحالی که مثل آب خوردن می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم. حیف شد کاش نترس تر بازی می‌کردیم و احتیاط را کنار می‌گذاشتیم. اما باز هم در دربی میتوانیم برنده باشیم حالا  تمام بازیکنان و کادرفنی باید تمرکز خود را روی لیگ و قهرمانی بگذارند.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در پایان این بازی نیز بیان کرد: گویا دوستان خیلی وقت بود که منتظر بودند پرسپولیس را ببرند تا در رختکن گیتار بزنن؛ آقای مجیدی هرجا میری برو اما گیتار را با خودت نبر! کمی جنبه داشته باشید بله باید هم خوشحال باشید ۳ شبانه روز است خواب ندارید بردن این پرسپولیس در ضربات پنالتی هم افتخار است. اما بهتر است جنبه برد و باخت را داشته باشیم.

سنگربان سابق پرسپولیس در مورد عملکرد حامد لک در دربی و ضربات پنالتی اظهار داشت: حامد در بهترین لحظه پنالتی قایدی را گرفت و موقعیت را آماده کرد تا با گل کردند پنالتی بعدی همه چیز برابر شود اما متاسفانه مهدی عبدی پنالتی را از دست داد. به نظرم عبدی و آل کثیر استرس داشتند و همین باعث شد نتوانند ضربات خوبی بزنند اما هرچه بوده گذشته و باید برای روزهای پیش رو برنامه ریزی کرد.

قلیچ در مورد اینکه آیا پرسپولیس در رقابت با سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ بیستم شود گفت: سپاهان تیم بزرگ و پرمهره ای است نباید از این تیم غفلت کرد یک اشتباه کوچک همه چیز را خراب می‌کند در حالی که سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و نباید به هیج وجه هیچ یک از سه تیم باقی مانده را دست کم بگیریم. پرسپولیس بازیکنان خوب و شایسته ای را در اختیار دارد و اگر بدون هیچ ترسی با برنامه بازی کند بدون هیچ تهدیدی قهرمان می‌شویم فقط باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها