کد خبر : 65381

تدبیر جالب فرهاد مجیدی برای روحیه دادن به بازیکنان استقلال در شب دربی 96 / ابرام چرخی سخنران اردو

تدبیر جالب فرهاد مجیدی برای روحیه دادن به بازیکنان استقلال در شب دربی 96 / ابرام چرخی سخنران اردو

شب قبل از دربی ناصر فریاد شیران معاون اجرایی مدیرعامل استقلال می‌خواست در اردوی این تیم حاضر شود و با بازیکنان دیدار و برای آن‌ها صحبت کند.اما این موضوع با مخالفت فرهاد مجیدی روبرو می‌شود و در نهایت معاون احمد مددی را به اردوی تیم راه نمی‌دهند.

به گزارش روزنامه گل ، فرهاد مجیدی با توجه به اینکه احتمال می‌داد حضور فریاد شیران باعث متشنج شد جو تیم و ناراحتی بازیکنان به خاطر بدقولی‌های باشگاه در پرداخت پول می‌شود، برای حفظ آرامش و تمرکز شاگردانش قبل از این بازی حساس، مصلحت را در این می‌بیند که اجازه ندهد فریاد شیران با بازیکنان دیدار کند.

در ادامه فرهاد برای بالا بردن روحیه بازیکنانش قبل از دربی دست به حرکت جالبی می‌زند و تنشی که می‌رفت تیمش را فرابگیرد را به یک طنز و ماجرای خنده دار تبدیل می‌کند. ماجرا ازاین‌قرار است که شب قبل از بازی دربی حذفی، کادر فنی به بازیکنان اعلام می‌کنند که دریک ساعت مشخص دورهم جمع شوند و قرار است که یک نفر بیاید و برای آن‌ها صحبت کند.

طبق برنامه استقلالی‌ها دورهم جمع می‌شوند و منتظر آمدن آن شخص مهم می‌مانند تا حرف‌هایش را بشنوند. اما ناگهان استقلالی‌ها با صحنه‌ای بسیار جالب و غیرمنتظره روبرو می‌شوند. صحنه‌ای که باعث می‌شود خنده و شادی جای ناراحتی و عصبانیت چند لحظه قبل را بگیرد. درحالی‌که همه بازیکنان منتظر بودند تا شخص مهمی را ملاقات کنند، ناگهان با "ابرام چرخی" معروف کت‌وشلوار بر تن و کراوات زده روبرو می‌شوند و به‌این‌ترتیب شب قبل از دربی طنز و خنده جای تنش و گلایه را می‌گیرد.

ابرام چرخی که یک استقلالی قدیمی است و در اغلب تمرینات این تیم حاضر می‌شود، در صحبتهای خودش با بازیکنان از آنها خواست که از جان مایه بگذارند و دربی را ببرند.

ابرام چرخی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها