کد خبر : 65314

پشت پرده ترس 2 بازیکن پرسپولیس برای زدن پنالتی در دربی 96

پشت پرده ترس 2 بازیکن پرسپولیس برای زدن پنالتی در دربی 96

در حالی که در پیش‌بینی‌های روز قبل از بازی و گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای گفته می‌شد اگر دربی به پنالتی بکشد احمد نوراللهی و مهدی شیری جزو 5 پنالتی‌زن پرسپولیس خواهند بود اما این دو بازیکن در شرایطی که در زمین بودند، پنالتی نزدند.

به گزارش ایران ورزشی، به نظر می‌رسد احمد نوراللهی که در دربی نیمه نهایی جام حذفی سال قبل پنالتی‌اش را از دست داده بود از ترس خراب کردن دوباره پنالتی و رودررویی با هواداران ترسیده که پنالتی بزند. این اتفاق احتمالاً برای مهدی شیری هم رخ داده است چرا که هواداران پرسپولیس به خاطر هند عجیب و غریب او در فینال آسیا همچنان از این بازیکن عصبانی‌اند و شیری هم ترسید که با از دست دادن پنالتی در این بازی حیثیتی مورد تنفر هواداران قرار گیرد و هجمه‌های هواداری در فضای مجازی علیه او شروع شود.

البته پرسپولیس بدشانس بود که پنالتی‌زن‌هایی مثل عالیشاه، نعمتی و سرلک بنا به شرایط بازی از زمین خارج شدند ضمن اینکه عجیب بود که بازیکن ملی‌پوشی مثل وحید امیری که باتجربه و ملی‌پوش هم هست پنالتی نزد.

فرشید اسماعیلی که چند سال پیش با زدن پنالتی چیپ شانس پیروزی از تیمش را گرفت و به شدت مغضوب هواداران واقع شد در دربی روز پنجشنبه با شجاعت پشت ضربه رفت و پنالتی‌اش را به تور دروازه پرسپولیس دوخت تا به این ترتیب ثابت کند که خراب کردن و از دست دادن پنالتی در یک بازی بزرگ و مهم ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد اما چرا در تیم پرسپولیس بازیکن بسیار باتجربه‌اش به بهانه آنکه پارسال در دربی جام حذفی پنالتی از دست داده، پشت ضربه پنالتی قرار نمی‌گیرد؟ این امتناع و خودداری مصداق بزرگ نافرمانی از حرف سرمربی است و به نظر اصلاً دلیل کافی و لازم برای پنالتی نزدن یک بازیکن محسوب نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها