کد خبر : 65301

قایدی باز هم استقلال را تا پرتگاه برد

قایدی باز هم استقلال را تا پرتگاه برد

فرهاد مجیدی پس از این که پنالتی حساسی را به مهدی قایدی سپرد باید درس بگیرد و بداند که ستاره استقلال پنالتی‌زن نیست.

به گزارش خبرورزشی  استقلال در ضربات پنالتی پرسپولیس را شکست داد اما در این بین مهدی قایدی پنالتی حساس پنجم تیم را خراب کرد و می‌توانست آبی‌های تهرانی را از دور بازی‌ها حذف کند. اتفاقی که پیش تر برای استقلال در بازی با سایپا رقم خورده بود.

مهدی قایدی در حالی آخرین پنالتی دربی را از دست داد که در صورت گل شدن این توپ استقلالی‌ها برنده بازی می‌شدند اما او این فرصت را از دست داد و تیمش را تا مرز شکست پیش برد. قایدی پنالتی خود را در زاویه نامناسبی زد و لک هم به خوبی دست او را خواند ولی سؤال اصلی این است که چرا مجیدی به بازیکن جوانش اعتماد کرد؟

قایدی بازی استقلال و سایپا در جام حذفی که هدایت این تیم را شفر بر عهده داشت یک پنالتی خراب کرد تا تیمش از گردونه رقابت‌ها خارج شود. ستاره خط حمله آبی‌ها در بازی با نساجی هم یک ضربه چیپ را به تیر دروازه کوبید تا نشان دهد پنالتی زدن را بلد نیست اما با این حال در بازی حساس دربی جام حذفی مجیدی به او اعتماد کرد و یکی از مهم‌ترین پنالتی‌ها که ضربه آخر است را به او داد. مجیدی می‌توانست از مهدی‌پور و یا رضاوند برای پنالتی پنجم استفاده کند ولی تصمیمش بیشتر احساسی بود تا منطقی و سعی کرد باز هم به قایدی فرصت خودنمایی دهد.

بعد از این توپ مجیدی باید درس بگیرد و دیگر در پنالتی‌های حساس به قایدی اعتماد نکند چون ممکن است یک جام دیگر هم از دست برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها