کد خبر : 65273

پشت پرده ایستادن مهدی عبدی پشت پنالتی پنجم پرسپولیس / بازیکن باتجربه طفره رفت

پشت پرده ایستادن مهدی عبدی پشت پنالتی پنجم پرسپولیس / بازیکن باتجربه طفره رفت

مهدی عبدی که پنالتی آخر پرسپولیس را خراب کرد، از ابتدا قرار نبود این ضربه را بزند، ولی در نهایت آن را خراب کرد تا با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند.

به گزارش خبرورزشی، در همین ارتباط شنیدیم پنالتی‌زن پنجم پرسپولیس مهدی عبدی نبوده است و قرار بود یک بازیکن با تجربه پشت آن بایستد. گویا این بازیکن با تجربه از زدن ضربه پنالتی سخت و پنجم تیمش از ترس احتمالی خراب شدن طفره رفته و به نوعی خودش را پشت بقیه بازیکنان پنهان کرده است تا مهدی عبدی جوان مأمور نواختن آن شود.

در واقع یحیی گل محمدی وقتی دید با تجربه‌های باقی مانده در زمین تیمش علاقه‌ای به پنالتی زدن نداشته و خودشان را پشت یکدیگر پنهان می‌کنند تصمیم گرفت این مأموریت سخت را به مهاجم جوان پرسپولیس واگذار کند. مهدی عبدی در دیدارهای گذشته پرسپولیس (رسمی و تدارکاتی) هم سابقه پنالتی زدن ندارد ولی با شرایطی که به وجود آمد در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل تیمش بالاجبار پشت ضربه پنالتی ایستاد. ضربه‌ای که شاید از قبل هم پیش‌بینی می‌شد به تور دروازه آبی‌ها نرسد.

گفته می‌شود کادرفنی پرسپولیس به شدت از دست بازیکن با تجربه این تیم ناراحت هستند که از نواختن ضربه پنالتی پنجم تیمش طفره رفت.  این درحالی بود که حامد لک با مهار ضربه پنجم استقلالی‌ها توسط مهدی قایدی، پرسپولیس را به بازی برگردانده بود اما اشتباه مهدی عبدی کم‌روحیه سند حذف تیم گل‌محمدی را امضا کرد. چه بسا اگر بازیکنی باتجربه‌تر از مهدی عبدی پشت ضربه پنالتی پنجم پرسپولیس ایستاده بود آن‌گاه راحت‌تر از این مهاجم جوان به توپ ضربه زده و تیم یحیی حذف نمی‌شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها