کد خبر : 65270

پایان رویای انگلیسی علیرضا جهانبخش / تیم جدید قطعی شد

پایان رویای انگلیسی علیرضا جهانبخش / تیم جدید قطعی شد

نشریه هلندی فوتبال اینترنشنال مدعی شد کار انتقال بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون به فاینورد به پایان رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مارتین کرابندام، خبرنگار نشریه فوتبال اینترنشنال با انتشار خبری مدعی شد که کار انتقال علیرضا جهانبخش به تیم فاینورد تمام شده و فقط جزئیات اندکی باقی مانده است. او گفت جهانبخش این هفته بازیکن فاینورد می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است، جهانبخش از «برایتون اند هاوو آلبیون» می‌آید. فصل گذشته او در این تیم لیگ برتری فرصت اندکی برای بازی کردن داشت. در فاینورد این بازیکن ۲۷ ساله یک بازیکن تاثیرگذار و مهم خواهد شد، همانطور که در «آزد آلکمار» بود.

این وینگر راست پس از اینکه از نایمخن به آزد آلکمار پیوست، ۳ فصل برای این تیم در اردیویسه (لیگ برتر هلند) بازی کرد. او در آلکمار به یک رهبر تمام عیار تبدیل شد و در فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۷ با ۲۱ گل برترین گلزن لیگ لقب گرفت. پس از آن جهانبخش راهی برایتون شد.

جهانبخش با آرنه اسلات (سرمربی جدید فاینورد) که در فصل ۲۰۱۸- ۲۰۱۷ به عنوان دستیار در آلکمار فعالیت می‌کرد، آشنایی دارد. فاینورد با جذب جهانبخش که ۴۴ بازی ملی برای ایران انجام داده است، جای خالی استیون برگویس را که راهی آژاکس می‌شود، پر خواهد کرد.

جهانبخش قبل از اینکه جانشین برگویس شود در کنار گری رودریگز و خاویارو دیلروسان یکی از سه نامزد اصلی بود که در نهایت انتخاب جهانبخش واقع گرایانه‌تر شد. برایتون در مورد جدایی او سر و صدایی نکرد.

خبر دیگر درباره وینگر تیم ملی کشورمان این است که بر اساس نظر سنجی سایت هواداری باشگاه فاینورد حدود ۶۸ درصد از هواداران این تیم جهانبخش را بازیکنی با ارزش می‌دانند، اما ۳۲ درصد دیگر نسبت به توانایی‌های او تردید دارند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها