کد خبر : 65265

استقلال باز هم جنگ پنالتی را از پرسپولیس برد / تعویضی های پرسپولیس پنالتی خراب کردند

استقلال باز هم جنگ پنالتی را از پرسپولیس برد / تعویضی های پرسپولیس پنالتی خراب کردند

دربی 96 استقلال و پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی پس از 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشید.

دربی 96 استقلال و پرسپولیس در شرایطی به ضربات پنالتی کشید که دو تیم تحت تاثیر حساسیت بالای دربی جام حذفی در نیمه اول بسیار دست به عصا و با احتیاط کار کردند. شروع نیمه دوم چند موقعیت ایجاد شد اما باز هم بینندگان شاهد یک بازی داغ و هجومی از دو تیم نبودند.

ضربات پنالتی نیز پایاپای دنبال می شد تا اینکه عیسی آل کثیر با یک ضربه به بالای دروازه پنالتی را گل نکرد تا شانس استقلال برای برد در جنگ پنالتی ها افزایش یابد. اما درست بعد از آن مهدی قایدی پشت پنالتی استقلال ایستاد اما ضربه او با واکنش حامد لک رو به رو شد.

مهدی عبدی پنالتی زن بعدی بود که می توانست با گل کردن ضربه خود کار را به پنالتی های تک به تک بکشاند اما اینگونه نشد و ضربه او توسط حسین حسینی دروازه بان استقلال مهار شد تا به این ترتیب استقلال با شکست دادن پرسپولیس راهی مرحله بعد جام حذفی شده و رویای کسب دوگانه پرسپولیس در فصل جاری نقش بر آب شود.

نکته جالب توجه این بود که عیسی آل کثیر و مهدی عبدی که در نیمه دوم به بازی آمدند نتوانستند پنالتی های خود را به گل تبدیل کنند. درست به مانند فینال بازی های یورو 2020 که دو بازیکن تعویضی انگلیس در برابر ایتالیا پنالتی های خود را از دست دادند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها