کد خبر : 65260

جزئیات جدید گرفتن وام بازنشستگان

جزئیات جدید گرفتن وام بازنشستگان

وام بازنشستگان با شرایط جدید

پندار آنلاین : وام بازنشستگان مشخص شد.زمان پرداخت وام بازنشستگان نزدیک است.وام بازنشستگان افزایش خواهد یافت.برای اطلاع از جزئیات وام بازنشستگان با ما همراه باشید.پرداخت وام بازنشستگان امری ضروری می باشد.

در حالی که اعلام شده شرط پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی تامین اجتماعی به بازنشستگان عضویت آن‌ها در کانون هاست، اما کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند

جزییات جدید وام تامین اجتماعی برای بازنشسته ها

تامین اجتماعی برای مستمری‌بگیران نیازمند تسهیلات شرطی تعیین کرده که باعث ایجاد مشکل برای آنها شده است: کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند!

در حالی که اعلام شده شرط پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی تامین اجتماعی به بازنشستگان عضویت آن‌ها در کانون هاست، اما کانون‌ها به بازنشستگانی که تازه قصد ثبت نام دارند اعلام کرده‌اند که این تسهیلات صرفا به آن‌هایی پرداخت می‌شود که از قدیم عضو بوده‌اند.

بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردند که کانون‌ها شرط پرداخت پرداخت تسهیلات ۷ میلیون تومانی را عضویت از پیش اعلام کرده‌اند؛ درحالیکه تعداد زیادی از بازنشستگان تامین اجتماعی عضو کانون‌های شهرستان‌های خود نیستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها