کد خبر : 65212

می خواهند سپاهان قهرمان شود ولی پرسپولیس به جام می رسد

می خواهند سپاهان قهرمان شود ولی پرسپولیس به جام می رسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و صبا گفت: معتقدم برخی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا سپاهان را قهرمان کنند البته این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند ولی برخی اتفاقات خارج از زمین هم به این تیم کمک می‌کند.

به گزارش فرهیختگان ، سعید بیگی پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص دیدارهای مهم هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: «با توجه به اینکه سایپا در خطر سقوط قرار داشت استقلال یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود را در پیش داشت ضمن اینکه اعتقاد دارم کیفیت زمین مسابقه نیز خیلی خوب نبود و این موضوع در بازی استقلال که معمولا عادت دارد با پاس‌های متعدد روی زمین کار را دنبال کند مشهود بود. به نظر من بابک مرادی که بعد از مدت‌ها برای آبی‌پوشان در این دیدار به میدان رفت به خوبی کار کرد و در سیستم فرهاد مجیدی، سبک بازی او جواب داد و این بازیکن نشان داد اگر به وی فضا و میدان بدهند می‌تواند یکی از بهترین‌های این تیم باشد.»

وی ادامه داد: «به نظر می‌رسد اتفاقاتی درحال رقم خوردن است تا سپاهان را قهرمان کنند. درواقع به قول امیر قلعه‌نویی دست‌های پشت پرده انگار در کار است و به نظر می‌رسد که پرسپولیس نباید امسال خودش را خیلی اذیت کند. معتقدم برخی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا سپاهان را قهرمان کنند البته این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند ولی برخی اتفاقات خارج از زمین هم به این تیم کمک می‌کند. با همه این تفاسیر با توجه به اینکه سپاهان یک دیدار مستقیم با استقلال دارد و با توجه به اینکه تقریبا سقوط ماشین‌سازی قطعی شده بنابراین پرسپولیس یک بازی راحت را در پیش داشته و اگر این تیم بتواند سه امتیاز هفته بیست‌وهشتم مقابل ماشین‌سازی را هم به دست بیاورد، به احتمال بسیار زیاد دیگر برخی کمک‌ها هم برای سپاهان فایده نداشته و پرسپولیسی‌ها قهرمان رقابت‌های لیگ برتر خواهند شد. این درحالی است که سپاهان باید با تیم مهدی رحمتی که تیم خوبی را مهیا کرده ابتدا مصاف داده و سپس باید به دیدار ذوب‌آهنی برود که این تیم نیز در خطر سقوط قرار دارد و یک بازی پرریسک و بی‌محابا را به نمایش خواهد گذاشت.»

سعید بیگی درباره نحوه نمایش سرخ‌پوشان نیز اظهار داشت: «پرسپولیس در این دو فصلی که یحیی گل‌محمدی سرمربی آنهاست از طریق مربع‌سازی در کنار زمین و زوج‌سازی فوق‌العاده عمل کرده و از این لحاظ یکی از بهترین‌های آسیا محسوب می‌شود و اتفاقا روی این اصل به تیم‌ها ضربه می‌زند. این درحالی است که هنوز هیچ کدام از تیم‌های داخلی و حتی آسیایی نتوانستند دست کادرفنی پرسپولیس را بخوانند و نقشه آنها را در میدان برملا کنند. من معتقدم پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم درحالی به دست آمد که پرسپولیسی‌ها استحقاق این ۳ امتیاز را داشتند؛ چراکه پرسپولیس فوق‌العاده تیم خوبی دارد و آنها از لحاظ فنی خیلی خوب بازی می‌کنند و به نظر می‌رسد این تیم از موجودیت و آورده‌های خود به نحواحسن استفاده کرده و آنها را به کار می‌گیرد. آنها در این سال‌ها بعضا نمایش‌های ضعیف هم داشته‌اند اما بهترین بازی‌ها را ارائه داده و با مالکیت توانسته‌اند قدرت خود را به حریفان دیکته کنند.»

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و صبا درباره اینکه بازی‌های این فصل به صورت تمام‌وکمال در غیاب تماشاگران برگزار شد، اظهار داشت: «امسال همه متوجه شدند که باشگاه‌هایی مثل پیکان و سایپا که تماشاگر ندارند چه اتفاقاتی می‌تواند برای آنها بیفتد. با این حال حواشی امسال فوتبال و اشتباه‌های داوری به قدری مشهود بود که دیگر جای صحبتی را برای نبودن تماشاگران در ورزشگاه باقی نگذاشته است و درواقع به قدری حاشیه‌های داوری زیاد بود که دیگر همه یادشان رفت که بازی‌ها تماشاگر ندارد.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها