کد خبر : 65178

میزبانی «بی فایده» برای پرسپولیس در دربی 96

میزبانی «بی فایده» برای پرسپولیس در دربی 96

پرسپولیس در حالی پنجشنبه شب مقابل استقلال قرار خواهد گرفت که در این بازی بر اساس قرعه‌کشی میزبان است. میزبانی پرسپولیس اما در این دربی حتی بیشتر از دربی‌های با تماشاگر بی‌قابلیت و به درد نخور است.

به گزارش ایران ورزشی، شاید اگر کرونایی در کار نبود تا الان ساز و کاری اتخاذ می‌شد تا بالاخره میزبان بازی دربی تهران تماشاگر بیشتری داشته باشد. متأسفانه تا وقتی ورزشگاه خانگی در کار نباشد و باشگاه پرسپولیس نتواند در آن ورزشگاه از استقلال میزبانی کند همین شرایط جاری است و میزبان باید به خواسته‌های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ورزشگاه ملی که البته کلی اجاره از پرسپولیس و استقلال می‌گیرد تن بدهد.

پرسپولیس در بازی پنجشنبه شب میزبان است اما حتی امتیازهای دربی برگشت لیگ برتر را ندارد. در آن بازی تعداد زیاد همراهان پرسپولیس در نهایت حاشیه‌ساز شد اما حد قانونی همراه میزبان هم در بازی پنجشنبه شب اعمال نخواهد شد چرا‌که با دستور ستاد کرونا در ورزش هر تیم در بازی فرداشب می‌تواند 20 نفر همراه داشته باشد‌.

در عین حال حتی اگر پرسپولیس بتواند همراهان بیشتری نسبت به استقلال در جایگاه ویژه داشته باشد یا لیدرهایش را به بهانه مرتب کردن پرچم‌های بزرگ روی سکوها داخل کند باز هم از میزبانی در این دربی سودی نخواهد برد.شاید یکی از آیتم‌هایی که می‌تواند مسأله میزبانی را جلوی چشم بیاورد همان پرچم‌ها و بنرهایی است که کانون هواداران هر بار سعی دارد در دربی‌ها بر سکوهای روبه‌روی جایگاه نصب کند اما به خاطر تلیغات بزرگ و زشت تلویزیونی امکانش از این تیم گرفته می‌شود.

معمولاً سازمان لیگ در بازی‌های بزرگ مثل سوپرجام یا دربی سکوهای روبه‌روی جایگاه را تبدیل به بنری عظیم‌الجثه برای تبلیغات تلویزیونی می‌کند و تیم میزبان باید بنرها و پرچم‌هایش را در بخش‌های دیگر سکوها نصب کند. این بار هم ظاهراً همین مسأله برقرار است و پرچم‌ها و بنرهای سرخ در سکوهای شمالی جایی نزدیک جایگاه تیفوسی‌های پرسپولیس نصب می‌شود. در عین حال بعید است صدای هواداران پرسپولیس را هم مدام از بلندگوهای ورزشگاه بشنویم و این میزبانی هیچ سودی برای پرسپولیس ندارد و اتفاقاً ضرر هم دارد چرا که اگر از این مرحله صعود کند و در مرحله بعدی به تیمی برخورد کند که در مرحله یک چهارم نهایی میزبان بوده به صورت خودکار میهمان خواهد شد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها