کد خبر : 65177

باز هم ماجرای انتقال مهدی قایدی از استقلال بر سر زبان‌ ها افتاد

باز هم ماجرای انتقال مهدی قایدی از استقلال  بر سر زبان‌ ها افتاد

وضعیت 2 بازیکن خارجی دیگر الغرافه یعنی سفیان هنی از الجزایر و جاناتان کوجای از ساحل عاج هنوز مشخص نیست و باید دید تصمیم استراماچونی در این خصوص چه خواهد بود.

به گزارش ایران ورزشی، سرمربی ایتالیایی که هفته گذشته رسماً سرمربی الغرافه شد هر چه زودتر باید بازیکنان مدنظر خود را برای پنجره تابستانی مشخص کند. به گفته رسانه‌های قطری آندره‌آ استراماچونی به دنبال علی کریمی و مهدی قایدی نیز است و باید دید چه اتفاقی در پنجره نقل و انتقالات این باشگاه رخ خواهد داد.

از علی کریمی، بازیکن فصل گذشته الدحیل و کنونی اس‌سی قطر به عنوان گزینه اصلی استراماچونی نام برده می‌شود. استرا به نوعی احیاگر بازیکن ریزنقش استقلال بود و علاقه خاصی به نحوه بازی قایدی دارد. از طرفی خود قایدی هم به دلیل جولانی که استرا به او داد، دوست دارد یک بار دیگر شاگرد این مربی شود. به نظر می‌رسد شرایط این انتقال مهیا است و باید دید باشگاه استقلال در نهایت چه تصمیمی برای قایدی که امسال فوق‌العاده کار کرده، می‌گیرد.

لازم به ذکر است برخی رسانه های ورزشی دیروز از الدحیل نیز به عنوان یکی دیگر از تیم هایی یاد می شود که ممکن است برای خرید مهدی قایدی از استقلال پا پیش بگذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها