کد خبر : 65176

تأیید بی‌تفاوتی مدیران استقلال از سوی عبداللهی / بله مجیدی قول پاداش داده!

تأیید بی‌تفاوتی مدیران استقلال از سوی عبداللهی / بله مجیدی قول پاداش داده!

نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال که در این ایام تلاش کرده با وجود خالی شدن نیمکت استقلال کمک قابل توجهی برای فرهاد مجیدی باشد، در آستانه دربی 96 تأیید کرد که باز هم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در تلاش است تا تیمش را از لحاظ روحی و روانی در وضعیت مطلوبی نگه دارد.

به گزارش ایران ورزشی، عبداللهی به پاداش‌هایی که فرهاد مجیدی به بازیکنان وعده داده، اشاره دارد و می‌گوید: «در روز بازی هر تیمی که تمرکز بهتری داشته باشد قطعاً برنده خواهد شد. در کل تیم ما تمرکز خوبی دارد. قرار است مجیدی به بازیکنان استقلال تیم پاداش بدهد و من این خبر را تأیید می‌کنم. امیدوارم بازیکنان روحیه بگیرند. همچنین امیدوارم دربی خوبی را شاهد باشیم و هواداران هر دو تیم از بازی راضی باشند.»

عبداللهی که خود نیز به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کرده درادامه گفت: «این بازی حساسیت بالایی برای ما دارد و باید حتماً این دیدار برنده داشته باشد. بازیکنان استقلال با روحیه هستند و می‌خواهند به پیروزی برسند.»

او در پاسخ این سؤال که آیا در چنین شرایطی می‌توان به آینده استقلال امیدوار بود؟ نیز گفت: «وضعیت تیم بد نیست، بازیکنان دیروز استراحت داشتند و 3 روز قبل هم ریکاوری کردند. چند بازیکن مصدوم هستند اما مصدومیت حادی نیست.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها