کد خبر : 65159

مشتری پولدار برای ستاره استقلال

مشتری پولدار برای ستاره استقلال

باشگاه الدحیل قطر یکی از چند باشگاه مطرح قاره کهن برای جذب ستاره ملی پوش تیم استقلال تهران است.

به گزارش ایلنا ، در فرصت کم باقی مانده از مسابقات لیگ بیستم و فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران، شایعات و گمانه زنی‌ها پیرامون وضعیت بازیکنان به خصوص بازیکنان تیم‌های مطرح رو به افزایش است و مقاصد زیادی برای این بازیکنان در نظر گرفته می‌شود.

مهدی قایدی به عنوان یکی از بازیکنان طراز اول لیگ ایران که عملکرد او دراگان اسکوچیچ را مجاب کرد تا نام تو در مسافران به بحرین و مسابقات انتخابی جام جهانی باشد، اکنون یکی از بازیکنان ملی پوشی است که وضعیت او در باشگاه استقلال و شرایط قراردادش برای مشتریان بزرگ او، بسیار مورد توجه است.

مهاجم ۲۲ ساله استقلال یکی از بازیکنانی بود که به دلیل مشکلات قراردادش برای مدتی در تمرینات حضور نمی‌یافت. اسفندماه سال گذشته اصلاح مبلغ قرارداد او موجب شد تا به نشانه اعتراض به مبلغ قراردادش، چند روزی را در تمرینات شرکت نکرد. قایدی که خواهان اصلاح مبلغ ۹۰۰ میلیونی قراردادش بود و گفته می‌شد با اینکه تا سال ۱۴۰۲ با باشگاه قرارداد دارد، اما خواهان بند فسخ در ازای مبلغی بوده است، به صورت ضمنی موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه اعلام کرد.

طی ماه‌های اخیر هر زمان از قایدی سوال شده که تصمیم به جدایی دارد یا خیر او خودش را پسر استقلال معرفی کرده و تمایل نشان داده که در صورت فراهم بودن تمامی امکانات حاضر به ادامه همکاری است و مشکلی در این خصوص ندارد. وضعیت استقلال‌ به خصوص در فصل اخیر اکنون به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این مهاجم خوش تکنیک تمایل داشته باشد تا در بهترین فرمش در سال منتهی به جام جهانی چالش بزرگتری را تجربه کند.

در میان مقاصدی که برای قایدی از اروپا و آسیا نامبرده شده به نظر می‌رسد باشگاه الدحیل قطر جدی‌ترین مشتری اوست که برای جذب این ستاره جوان ارقام باورنکردنی را هم پرداخت خواهد کرد. از آنجا که دو فصل دیگر از قرارداد پنج ساله قایدی و استقلال‌ باقی مانده در حال حاضر جدی‌ترین مشکل او برای جدایی دریافت رضایت‌نامه است. تابستان قبلی که بحث جدایی این بازیکن و پیشنهاد الدحیل مطرح بود باشگاه استقلال بند جدایی سه میلیون یورویی را درخواست کرده بود که موجب شد به صورت کلی با جدایی این بازیکن مخالفت شود.

باشگاه الدحیل که فصل اخیر حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را هم تجربه کرده بود به عنوان یکی از باشگاه‌های مطرح قاره آسیا حاضر است تنها برای دریافت رضایت‌نامه قایدی از استقلال نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان هزینه کند و این مبلغ به غیر از پیشنهاد دستمزد بازیکن خواهد بود.

در واقع نسبت به تابستان گذشته در تابستان جاری باشگاه قطری به صورت بسیار جدی‌تر وضعیت قایدی را پیگیری کرده و به دلیل اینکه تمایل دارد در کورس رقبای قایدی موفق به رضایت این بازیکن شود، شاید به رقم عنوان شده بیفزاید تا این بازیکن را به لیگ ستارگان قطر منتقل کند. مطمئنا کسب رضایت بازیکن برای دستمزد سالانه و همینطور پاداش‌ها و سایر مزایا در مرحله بعدی مذاکرات خواهد بود که اکنون مشخص نیست چرا که کلید پیشرفت مذاکرات جلب رضایت باشگاه استقلال خواهد بود.

باشگاه استقلال طی فصل اخیر به دلیل بدهی‌های زیاد به خصوص بازیکنان و مربیان خارجی با محرومیت نقل و انتقالاتی رو به رو شد و اکنون هم شکایت لکیچ و دیاباته موجب شده تا زمان پرداخت مبلغ جریمه آنها از فعالیت در نقل و انتقالات منع شوند. پیشنهادات تابستانی برای ستاره‌های این تیم در حالیکه استقلال توانایی جلب رضایت آنها را ندارد می‌تواند فرصت خوبی برای این باشگاه باشد تا با ترانسفر کردن بازیکنی مانند قایدی هم درآمدزایی خوبی داشته باشد و هم ضمن پرداخت بدهی‌ها برای فعالیت در نقل و انتقالات تراز مالی داشته باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها