کد خبر : 65157

جنگ لفظی فریاد شیران و شکوری

جنگ لفظی فریاد شیران و شکوری

ناصر فریادشیران و ابراهیم شکوری معاونین اجرایی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روی خط زنده با هم رو در رو صحبت کردند.

به گزارش ورزش سه، در یک برنامه رادیویی ناصر فریاد شیران به عنوان معاون باشگاه استقلال روی خط آمد و اظهاراتی را راجع به باشگاه پرسپولیس، گل‌محمدی و آنتونی استوکس انجام داد که واکنشی را از سوی ابراهیم شکوری در پی داشت.

شکوری عنوان کرد که آقای فریاد شیران نباید آن‌قدر دریده راجع به مسائل حرف بزند و برای او ابراز تاسف کرد.

پس از حرف‌های شکوری، فریاد شیران هم روی خط آمد تا در ادامه جدل‌های دو باشگاه در خارج از زمین مناظره‌ای بین آن‌ها شکل بگیرد. مناظره‌ای که بیشتر به مشاجره شباهت داشت که آن را می‌خوانید.

فریاد شیران: من هم خدمت علاقه‌مندان به فوتبال و خصوصاً استقلالی‌ها سلام عرض می‌کنم. من صحبت‌های آقای شکوری را نشنیدم، فقط شنیدم ایشان صحبت از سابقه کردند که خواستم بگویم سابقه من دقیقاً مشخص است و احتیاجی به گفتن ندارد و اگر صحبتی انجام می‌دهم بر اساس سابقه خودم است و شناختی که از فوتبال ایران دارم. من ۵ سال کمیته اخلاق بودم و از پشت پرده‌های فوتبال آگاهی کامل دارم و از آقای شکوری و کادر فنی پرسپولیس و جامعه فوتبال هم بیشتر اطلاعات دارم و نیازی نیست که بگویم چه کسی هستم. بنده جایگاهم مشخص است. قبلاً مدیر آکادمی استقلال بودم و الان هم معاون اجرایی باشگاه هستم. آقای شکوری آیا مشکلی با این پست من دارید؟

شکوری: من هم سلام عرض می‌کنم خدمت آقای فریاد شیران. من با پست شما مشکلی ندارم بلکه مشکل من با ادبیات شما است.

فریاد شیران: پس چرا دارید با کلمات بازی می‌کنید؟

شکوری: به این خاطر که شما احترام ورزشکاران را حفظ نکردید.

فریاد شیران: ورزشکاری که مشکل اخلاقی دارد چرا باید جذب این باشگاه شود.

شکوری: این دیگر در حوزه اختیارات باشگاه پرسپولیس است آیا استقلال هم بخواهد بازیکنی جذب کند باید از باشگاه پرسپولیس اجازه بگیرد؟

فریاد شیران: بازیکنی که مشکل اخلاقی داشته و همیشه در حال فرار بوده است و پول گرفته و رفته است.

شکوری: به شما مربوط نیست آقای فریاد شیران، شما در جایگاهی نیستید که بخواهید در این مورد صحبتی کنید.

فریاد شیران: جایگاه من مشخص است و لطفاً با ادبیات درست صحبت کنید، جایگاه من مشخص است و شما کسی هستید که زیر قرارداد ویلموتس را امضاء کردید.

مجری رادیو: آقای فریاد شیران موضوع برنامه ما ارتباطی به ویلموتس ندارد.

فریاد شیران: چرا وقتی صحبتی مطرح می‌شود آقای شکوری باید جایگاه خودش را بداند. اولاً از من کوچک‌تر است و باید احترام من را داشته باشد و با ادبیات خوبی صحبت کند.

شکوری: آقای فریاد شیران می‌توانید لطفاً بفرمایید جایگاه شما کجاست که می‌توانید درباره بازیکن و پرونده‌های گذشته تیم حریف صحبت کنید. دوست دارید ما هم درخصوص پرونده‌ها صحبت کنیم؟ اینکه چه اتفاقاتی در فلان استخر افتاد؟

فریاد شیران: شما به مربی خودتان نمی‌گویید که در حیطه اختیارات خودش صحبت کند چرا باید به مدیرعامل باشگاه ما انگ هوچی گری بزند؟ هوچی گری یعنی چی؟

شکوری: ما هم همین را می‌گوییم که به مدیرعامل باشگاه استقلال اصلاً مربوط نیست که چرا مدیرعامل و سرمربی ما رو در روی همدیگر قرار نمی‌گیرند. آیا این حرف بدی است؟

فریاد شیران: ایشان اجازه ندارد که با صداوسیما به این شکل رفتار کند.

مجری رادیو: بنده به‌عنوان کارمند صداوسیما، باید از حق جایی که در آن کار می‌کنم دفاع کنم. باید بگویم اگر ایشان به اینجا رسیدند از قِبَل همین صداوسیما بوده است. ولی وریا غفوری هم نباید به این شکل حرف بزند. چند هفته پیش آقای وریا غفوری مگر نگفته است که دوربین‌های صداوسیما خاموش شود؟

فریاد شیران: اگر ایشان هم این کار را کرده است اشتباه کرده است. من هم همین را می‌گویم که چرا باید کسانی که تا پیش‌ازاین به صداوسیما التماس می‌کردند برای صحبت، امروز باید چنین رفتاری از خود نشان دهد؟ اصلاً این توهین به جامعه رسانه و مردم است.

مجری رادیو: آقای فریاد شیران مگر شما خودتان نمی‌گویید که هر مسئولی باید در جایگاه خودش صحبت کند؟ چرا خودتان این را رعایت نمی‌کنید؟ الآن هم شما درباره تیم خودتان صحبت کنید و آقای شکوری هم درباره تیم خودش صحبت کند. ما اصلاً نمی‌خواهیم که تنشی ایجاد شود. پنج‌شنبه دیدار دربی در جام حذفی را پیش رو داریم و قطعاً یکی از این دو تیم آن شب حذف خواهند شد و به نظر می‌رسد اگر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند پنج‌شنبه‌شب این تنش‌ها به اوج خودش خواهد رسید.

فریاد شیران: من هم این حرف را قبول دارم. تا پیش‌ازاین مدیران دو تیم می‌آمدند و می‌نشستند در یک جای مناسب و می‌گفتند و می‌خندیدند و می رفتنند در زمین می‌جنگیدند. اما الآن شما بگویید که ما شروع کردیم یا آقای گل محمدی؟ الآن هم آقای شکوری در حال فرافکنی هستند. پرونده ایشان ....

شکوری: اگر اجازه دهید من هم ‌صحبت کنم. آقای فریاد شیران عزیز استارت این کار را مدیرعامل باشگاه استقلال در یک برنامه زنده تلویزیونی زد. ایشان گفتند چرا آقای گل محمدی را مقابل مدیرعامل قرار ندادند. خب باشگاه پرسپولیس ساختار خودش را دارد و زمانی که یک نفر از باشگاه ما روی خط می‌آید طبق پروتکل رفتار می‌کنیم و شخص دیگری نمی‌آید که مقابلش قرار بگیرد.

فریاد شیران: این صحبت‌های شما را هواداران خوششان می‌آید. اینکه بگویید باشگاه پرسپولیس ساختار دارد و استقلال ساختار ندارد.

شکوری: این را دیگر خودتان می‌دانید. شما نباید با کنایه این حرف‌ها را بزنید.

فریادشیران: سرمربی شما از ابتدای لیگ چند مرتبه اخراج شده است؟

شکوری: این دیگر به شما مربوطی نیست.

فریاد شیران: این حرکتی که در دیدار مقابل گل گهر انجام داد هرکسی دیگر بود ۶ ماه محروم می‌شد.

شکوری: آخر این اصلاً به شما مربوطی نیست. فدراسیون کمیته اخلاق دارد، کمیته انضباطی دارد.

فریاد شیران: مگر می‌شود به ما مربوط نباشد؟ شما برای تعداد کارت یک بازیکن می‌روید اعتراض می‌کنید. اینجا حق باشگاه استقلال است که اعتراض کند

شکوری: خب بروید اعتراض خودتان را بکنید، اصلاً برای چه مربی ما باید ۶ ماه محروم می‌شد؟

فریاد شیران: برای همان حرکت‌هایی که انجام داد. اگر آقای پیروانی و بازیکنان دیگر نبودند که داور را زده بود.

شکوری: من فکر می‌کنم اگر این برنامه بخواهد ادامه پیدا کند شما می‌خواهید درباره بازیکنان جوانان و نونهالان ما هم صحبت کنید.

فریاد شیران: نه، من آن چیزی را که دیدم را می‌گویم.

شکوری: آقای فریاد شیران شما هنوز روی آن حرف خودتان درباره لفظی که درخصوص بازیکن سابق ما استفاده کردید هستید؟

فریاد شیران: کدام حرف را می‌گویید؟

مجری رادیو: منظورشان صحبت های شما در خصوص آنتونی استوکس است.

فریاد شیران: چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بازیکنی که این‌همه مشکل داشته است.

شکوری: به شما مربوطی نیست. شما مگر قاضی هستید؟

مجری رادیو: آقای فریاد شیران خیلی از چیزها عیان است. آیا باید درباره همه آن‌ها روی آنتن زنده رسانه ملی صحبت شود.

شکوری: من حق می‌دهم به آقای فریاد شیران. بالاخره ایشان باتوجه به پستی که گرفتند باید هم  این حرف‌ها را هم بزنند.

مجری رادیو: لطفاً با پست آقای فریاد شیران کاری نداشته باشید. همان‌طور که خودتان هم گفتید.

فریاد شیران: چرا پست من چشم شما گرفته است؟ بیایید درباره فوتبال صحبت کنیم.

شکوری: آقای عزیز من هم معاون اجرایی باشگاه و هم سخنگوی باشگاه هستم وقتی صحبت می‌کنم مطمئن باشید که این سیستم را می‌شناسم و می‌دانم راجع به چه چیزی حرف می‌زنم و حرف‌های من موردقبول کادر فنی و باشگاه است و خدا کند درباره همه باشگاه‌ها همین‌طور باشد.

فریاد شیران: آقای شکوری با کلمات بازی نکنید.

شکوری: حتماً از این به بعد از کلمات شما استفاده می‌کنم.

 مجری رادیو: با توجه به این حرف‌ها من فکر می‌کنم بهتر است این برنامه به اتمام برسد و همین‌جا از هر دو عزیز خداحافظی می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها