کد خبر : 65138

یک تیم قطری دیگر هم در فکر جدایی مهدی قایدی از استقلال

یک تیم قطری دیگر هم در فکر جدایی مهدی قایدی از استقلال

به نظر می رسد تلاش تیم های قطری برای جدایی مهدی قایدی از استقلال در جریان است. پس از الغرافه حالا یک تیم دیگر قطری نیز به صف مشتریان مهدی قایدی پیوسته است.

مهدی قایدی این روزها ستاره بی چون و چرای استقلال و فوتبال ایران است. جوان ریزنقش بوشهری در محوطه جریمه حریف قادر به انجام هر کاری است و وقتی هم که گل نمی زند به راحتی می تواند مدافعان را وادار به خطای پنالتی کند. این درخشش موجب شده تا مهدی قایدی مورد توجه تیم های متمول قطری قرار بگیرد.

پس از آمدن استراماچونی به الغرافه گفته شد که سرمربی ایتالیایی که شناخت خوبی از این شاگرد سابقش دارد قصد دارد مهدی قایدی را الغرافه بیاورد. حالا هم صحبت از الدحیل به میان آمده و این تیم که پیش از این علی کریمی را از استقلال جذب کرده بود اکنون مشتری مهدی قایدی است.

خبرورزشی با اعلام این مطلب نوشت: در میان مقاصدی که برای مهدی قایدی از اروپا و آسیا نامبرده شده به نظر می‌رسد باشگاه الدحیل قطر جدی‌ترین مشتری اوست که برای جذب این ستاره جوان ارقام باورنکردنی را هم پرداخت خواهد کرد. از آنجا که دو فصل دیگر از قرارداد پنج ساله قایدی و استقلال‌ باقی مانده در حال حاضر جدی‌ترین مشکل او برای جدایی دریافت رضایت‌نامه است. تابستان قبلی که بحث جدایی این بازیکن و پیشنهاد الدحیل مطرح بود باشگاه استقلال بند جدایی سه میلیون یورویی را درخواست کرده بود که موجب شد به صورت کلی با جدایی این بازیکن مخالفت شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها