کد خبر : 65125

آماده باش «فیکس» فرهاد مجیدی به مهاجم استقلال برای دربی 96

آماده باش «فیکس» فرهاد مجیدی به مهاجم استقلال برای دربی 96

ارسلان مطهری سابقه 3 بار گلزنی در دربی‌ها را دارد و از این حیث جزو سرآمدهای بازیکنان کنونی در تقابل با رقیب سنتی محسوب می‌شود.

به گزارش ایران ورزشی ، ارسلان مطهری در دربی‌هایی که تاکنون پشت سر گذاشته 3 بار موفق به گلزنی شده است. او در یک بازی دو بار دروازه پرسپولیس را باز کرد و در یک بازی دیگر نیز یک گل زد و حالا فرصت دارد با افزایش تعداد گل‌های خود رکوردهایی که در باشگاه استقلال باقی مانده را جابه‌جا کند.

یکی از رکوردداران همین آقا فرهاد مجیدی است که اکنون به عنوان سرمربی روی نیمکت استقلال نشسته است. مردی که می‌داند اگر این بار بتواند پرسپولیس را در جام حذفی شکست دهد، راهش به سمت قهرمانی در این جام هموارتر خواهد شد و چه بسا همین پیروزی مقدمه‌ای برای تداوم حضورش در استقلال باشد. مجیدی برای این بازی روی مطهری حساب باز کرده و قصد دارد این بازیکن را از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

سرمربی استقلال به مهاجم تیمش آماده‌باش هم داده و اگر اتفاق نادری رخ ندهد و ارسلان با اتفاقات غیرمترقبه‌ای مواجه نشود، در بازی پنجشنبه شب در ترکیب اصلی تیمش به میدان خواهد رفت. حضور مطهری البته به منزله این نیست که دیگر مهاجمان استقلال نظیر آرمان رمضانی یا حتی شیخ دیاباته شانسی برای بازی در ترکیب اصلی نداشته باشند. هیچ بعید نیست مجیدی برای اینکه تکلیف این بازی را در 90 دقیقه تمام کند، از ابتدا با 3 مهاجم تیمش را آرایش کند تا احتمال کسب پیروزی در این بازی قوت بگیرد اما آنچه قطعیت دارد، حضور مطهری در ترکیب اصلی استقلال است.

بازیکنی که موفق شد هر دو گل استقلال مقابل سایپا را هم به ثمر برساند و بعد از 11 بازی ناکامی و انتقادهایی که به گل نزدن‌های او می‌شد، دوباره پای خود را با گلزنی در ترکیب استقلال آشنا سازد. گل‌هایی که بی‌شک از نظر روحی و روانی او را در وضعیت بسیار ایده‌آلی برای بازی با رقیب سنتی نیز قرار خواهد داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها