کد خبر : 65101

حقوق این کارمندان کاهش پیدا می کند

حقوق این کارمندان کاهش پیدا می کند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: طبق اخبار واصله بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق مدیران در هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس رد شده و این موضوع طی روزهای آتی به هیأت دولت ابلاغ خواهد شد.

به گزارش فارس ، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور درباره افزایش حقوق مدیران گفت: هیأت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس این موضوع را مورد بررسی قرار داده و پیگیری‌های انجام شده و خبرهای واصله از لغو این بخشنامه در این هیأت حکایت دارد و این موضوع طی روزهای آینده به هیأت دولت ابلاغ خواهد شد. 

وی افزود: پس از سرگیری مجدد جلسات علنی مجلس از 27 تیرماه تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن مجلس به رأی گذاشته خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: با تصویب طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن کار بررسی‌ها در مورد حقوق‌های نجومی شروع خواهد شد و تمام کسانی که حکم این حقوق‌ها را صادر کرده و دستور به پرداخت این حقوق‌ها داده‌اند و نیز تمام کسانی که این حقوق‌ها را دریافت کرده‌اند همگی باید در برابر قانون پاسخگو باشند.

به گزارش فارس، اخیراً اسحاق جهانگیری با صدور بخشنامه‌ای عنوان کرده که سقف در نظر گرفته شده برای حقوق پرداختی به کارکنان دولت در قانون بودجه 1400 که به میزان 2.5 میلیون تومان است شامل سقف پرداختی نمی‌شود و فقط شامل پایه حقوق می‌شود و سایر پرداختی‌ها هیچ سقفی ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها