کد خبر : 65027

سرمربی پرسپولیس هوچی گر را معرفی کرد

سرمربی پرسپولیس هوچی گر را معرفی کرد

صحبتهای یحیی گل‌ محمدی پیش از دربی می‌تواند به حساسیتهای بالقوه این مسابقه حساس دامن بزند.

به گزارش ورزش سه، دقایقی پس از آنکه پرسپولیس موفق شد  شکست دور رفت برابر آلومینیوم را جبران کند و به صدرنشینی خود در لیگ تداوم ببخشد، یحیی گل‌ محمدی در سالن کنفرانس حاضر شد و با لحن خونسرد، حرفهای تندی به زبان آورد.

شاید تندترین بخش صحبت های یحیی گل محمدی در پاسخ به سوال آخر بود.

سئوال آخر را خبرنگاری از باشگاه خبرنگاران پرسید. از قول او گفته شد سرمربی پرسپولیس در واکنش به اینکه اعتراض زیادی نسبت به داوری داشته و برخی را هوچی گر معرفی کرده در صورتی که رفتار او می توانست در بازی دو هفته قبل تر تیمش برابر داور با کارت قرمز همراه باشد. یحیی در پاسخ به این نظر  گفت:

هوچی گری فقط اعتراض نیست .هوچی گری این است که  مدیرعامل تیم حریف روزی دو مصاحبه کند و جایگاه از دست رفته خودش را با بی احترامی به تیم ما بخواهد به دست بیاورد. اینکه دو هفته قبل از دربی متاسفانه می‌خواهند داوری را تحت فشار بگذارند و علیه تیم ما صحبت می کنند. آنها شرایط بسیار خوبی از نظر مالی داشتند، 98 میلیارد اسپانسر داده و 50-60میلیارد هم متمول هایی که در باشگاه شان بوده هزینه کرده‌اند. 160 میلیارد امسال پول گرفته‌اند اما فشار روی ماست. چرا وقتی حرف از انتشار قرارداد می شود پا پس می کشند؟ دلیلش می‌دانید چیست؟ چون  مبالغشان سه برابر قراردادهای  ماست.ولی هیچ‌وقت هم نمی‌آیند رسانه‌ای کنند این هوچی گری است و به خاطر فشار هواداران خود راجع به تیم ما صحبت می کنند. جای تاسف دارد که به جای تمرکز روی تیم خودشان مدام درباره ما حرف می زنند. متاسفانه این اتفاقات از سوی تیم رقیب درباره ما اتفاق می افتد و این خیلی عجیب است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها