کد خبر : 64996

جادوی یحیی جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس را منتفی کرد + عکس

جادوی یحیی جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس را منتفی کرد + عکس

فضا میان بوژیدار رادوشوویچ و ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس به گونه ای پیش رفت که بوی جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس از آن به مشام می رسید. ماجراهایی که دست آخر موجب شد تا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس شخصا به ماجرا ورود کند.

یحیی گل محمدی سرانجام تصمیم گرفت خودش دست به کار شده و مانع از جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس آن هم در این مقطع حساس از فصل شود. پرسپولیس از یک سو برای قهرمانی پنجم پی درپی و گلات قهرمانی می جنگد و از سوی دیگر دربی حساس جام حذفی با استقلال را در پیش دارد و در این شرایط جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس اصلا ریسک پایینی نیست.

جدایی رادوشوویچ از پرسپولیس در این مقطع موجب می شود تا سرخپوشان تنها یک دروازه بان در سطح بازی لیگ برتر در اختیار داشته باشند و حامد لک بدون جانشین باشد. مصدومیت یا 4 کارته شدن حامد لک می تواند ضربه جبران ناپذیری در نبود رادو به اهداف پرسپولیس در این فصل وارد کند.

به همین دلیل هم هست که گل محمدی طی روزهای اخیر که مسابقات دوباره آغاز شده و خبری از بازگشت رادو نیست بارها در رابطه با این موضوع صحبت کرده و در نشست خبری پیش از مصاف با آلومینیوم نیز گفت که خودش با رادو حرف می زند تا او را متقاعد به بازگشت کند.

از این صحبت های سرمربی پرسپولیس ساعاتی بیشتر نگذشته که حالا رادوشوویچ برخلاف روزهای گذشته که رفتار او نشانی از بازگشت نداشت، با انتشار یک استوری به احتمال بازگشتش قوت بخشیده است. او در استوری ای که منتشر کرده، اینطور نوشته است:« روز گذشته من غمگین بودم، امروز من خوشحالم، من روز گذشته مشکل داشتم. امروز هم هنوز همان مشکل را دارم؛ اما امروز من شیوه‌ای که به آن نگاه می‌کنم را تغییر دادم.»

پیام بازگشت رادوشوویچ به پرسپولیس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها