کد خبر : 64973

چراغ سبز علیرضا فغانی به سوت زدن در لیگ برتر ایران

چراغ سبز علیرضا فغانی به سوت زدن در لیگ برتر ایران

داور بین المللی در انتظار پاسخ فدراسیون فوتبال برای سفر به ایران است.

به گزارش ایلنا، در فاصله یک هفته مانده به برگزاری دیدار بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی، شایعات بسیاری پیرامون داوران نامزد قضاوت این مسابقه شنیده می‌شود.

درحالیکه داوران شاغل در لیگ برتر هرکدام دست کم برای یکیار در فصل جدید از سوی سرمربیان یا بازیکنان به واسطه عملکردشان مورد انتقاد شدید قرار گرفتند یکی از داوران خارج از ایران برای حضور در این بازی سرنوشت ساز مورد توجه قرار گرفته است.

علیرضا فغانی که طی دو سال اخیر در کشور استرالیا حضور داشته داوری است که طی روزهای اخیر نام او به عنوان کاندید دریافت سوت قضاوت دربی حذفی پررنگ شده است. به دلیل همه گیری ویروس کرونا سفرهای خارجی توسط کشورها با سخت‌گیری‌های زیادی رو به است که همین مسائل شاید موجب عدم سفر فغانی به تهران شود.

فغانی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد خودش پیشنهاد حضور مجدد در لیگ برتر را به فدراسیون فوتبال داده است: «خودم به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردم پس از پایان رقابت‌های لیگ استرالیا برای سه چهار هفته پایانی لیگ می‌توانم قضاوت کنم ولی در این باره پاسخی به من داده نشد.»

او ادامه داد: «پیشنهادم این بوده که در سه چهار هفته پایانی به داوران کمک کنم و از این بابت برای سفر به ایران از استرالیا مشکلی وجود ندارد اما برای بازگشت قوانین به شدت سخت‌گیرانه ای وجود دارد.»

این داور بین المللی در پایان گفت: « در این باره منتظر پاسخ از فدراسیون هستم و اگر مایل به همکاری باشند به ایران سفر می‌کنم ولی برای بازگشت با استرالیا با چالش رو به رو هستم.»

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها