کد خبر : 64967

روی عکس من ضربدر زدند؛ کنعانی زادگان هم مراقب باشد!

روی عکس من ضربدر زدند؛ کنعانی زادگان هم مراقب باشد!

مجتبی محرمی در گفتگوی جدید خود در خصوص حاشیه های فوتبال به کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس هشدار داده است.

مجتبی محرمی مدافع سال های دور پرسپولیس است که در دوران بازی خود اسیر حاشیه ها محرومیت های عجیبی شد.

مجتبی محرمی در گفتگوی اخیر خود با خبرورزشی صحبت جالبی در خصوص کنعانی زادگان کرده است.

محمد حسین کنعانی زادگان پسر بسیارخوبی است و فوتبالیست با کیفیتی هم به شمار می‌رود که در تیم ملی فیکس بازی می‌کند. من خودم چوب حاشیه‌های فوتبال را زیاد خوردم و حالا بماند که یکسری واقعا اذیتم کردند. یکسری دوست نداشتند مجتبی محرمی در این فوتبال باشد و مطرح هم باشد. بنابراین هرکاری از دستشان برآمد کردند. روی عکس من ضربدر زدند یا اینکه علیه من نوشتند و کارهایی کردند تا از فوتبال دور شوم. نمی‌گویم خودم تقصیر نداشتم ولی خیلی‌ها خطاهای بدتر از من کردند اما مصونیت داشتند. بگذریم! من فوتبال کنعانی زادگان را دوست دارم و می‌دانم پسر صاف و ساده ای است و نباید وارد حاشیه شود. نباید وارد این بازی‌ها شود که به نظر می‌رسد برایش چیده اند. این طوری می‌تواند موفق‌تر باشد.

این صحبت‌های مجتبی محرمی یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس است که خطاب به کنعانی زادگان زده می‌شود. کسی که هنوز هم هواداران پرسپولیس از تعصب و زرنگی‌هایش صحبت می‌کنند.

به هرحال من یکی چوب خیلی چیزها را خوردم. حالا دوست ندارم یک جوان مستعد و ملی پوش با مشکلاتی مواجه شود که برای من به وجود آمد. امیدوارم در این شرایط باشگاه پرسپولیس هم به کمک کنعانی زادگان بشتابد و اجازه ندهد این بچه را اذیت کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها