کد خبر : 64929

اولین مصاحبه میلیچ بعد از جدایی از استقلال

اولین مصاحبه میلیچ بعد از جدایی از استقلال

هرویه میلیچ در گفت و گو با فوتبالی عدم اراده باشگاه برای تمدید قراردادش را دلیل جدایی خود از استقلال دانست.

به گزارش فوتبالی، مدافع جداشده استقلال در گفت و گویی کوتاه با فوتبالی پس از ترک ایران در خصوص جدایی خود از این باشگاه گفت:" دوست داشتم در استقلال بمانم اما متاسفانه اراده ای برای تمدید قرارداد با من از طرف باشگاه وجود نداشت و مدیریت باشگاه در این خصوص اقدامی انجام نمی داد. من هم وقتی دیدم که این اراده وجود ندارد و مدت زمان قرارداد من هم به پایان رسیده بود، تصمیم گرفتم از جدا شوم."

میلیچ از سرمربی و کمک سرپرست استقلال تشکر کرد و گفت: "من از فرهاد و فرزاد مجیدی ممنونم که پیگیر کارم بودند اما به هر حال آن ها هم در نهایت حق را به من دادند. ده ماه بود که حقوق نگرفته بودم اما با وجود مشکلات به خاطر علاقه ای که به استقلال داشتم،  مانده بودم اما با توجه به این که قراردادم به اتمام رسیده بود باشگاه و مدیرانش برای من نکردند. من ده ماه حقوق نگرفته بودم و می خواهم بپرسم آیا کسی که ده ماه حقوق نگیرد می تواند زندگی اش را بچرخاند و به زن و بچه اش برسد؟ من چاره ای نداشتم و امیدوارم هواداران من را درک کنند."

میلیچ در پایان گفت:" از هواداران استقلال که به من لطف داشتند و حمایتم کردند، ممنونم. برای من خیلی سخت بود که از استقلال جدا شوم و می توانم بگویم یکی از بهترین هواداران دنیا را در استقلال دیدم."

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها