کد خبر : 64846

استقلال، بند جدایی بی قید و شرط امیر قلعه نویی از گل‌گهر؟

 استقلال، بند جدایی بی قید و شرط امیر قلعه نویی از گل‌گهر؟

در حالی که امیر قلعه‌ نویی یک فصل دیگر قرارداد خود را با باشگاه گل‌گهر منعقد کرده اما درباره نحوه قرارداد او با باشگاه گل گهر سیرجان خبرهای جالبی به گوش می‌رسد.

به گزارش ایران ورزشی، امیر قلعه‌ نویی که فصل پیش رقم قابل توجهی از مدیران این باشگاه دستمزد گرفته گفته می‌شود شروط عجیبی را در قرارداد خود لحاظ کرده است. یکی از این شروط جدایی بی‌قید و شرط از گل گهر و پیوستن به استقلال است.

اینطور که گفته می‌شود سرمربی تیم گل گهر در قرارداد خود بند انتقال به استقلال را گنجانده و به همین دلیل حاضر شده برای یک فصل دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کند. البته مسئولان باشگاه گل گهر چنین‌ بندی را تأیید نکرده‌اند اما گفته می‌شود قلعه نویی پیش‌بینی می‌کند که شاید شرایط در استقلال به گونه‌ای پیش برود که او دوباره به این باشگاه بازگردد که اگر قرار بر وقوع این اتفاق باشد، باشگاه گل گهر سیرجان باید با این انتقال موافقت کند.

در واقع قلعه نویی نخواسته مانند فکری در فضای تنش‌زا از گل گهر جدا شود چون فکری در زمان جدایی از نساجی با مشکلاتی مواجه شد و حتی میان او و مدیران این باشگاه اختلاف‌های عمیقی به وجود آمد. به هر حال این ماجرا می‌تواند در پس زمینه ذهن هواداران استقلال باشد هرچند که این روزها غالب آبی دلان دوست دارند مجیدی به کارش با این باشگاه ادامه داده و حمایت حداکثری هم از او انجام می‌شود اما آینده غیرقابل پیش بینی است و احتمال دارد هراتفاقی رخ دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها