کد خبر : 64832

مقصد بعدی صیادمنش مشخص شد

مقصد بعدی صیادمنش مشخص شد

اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین مدنظر باشگاه کلاب بروژ بلژیک است و احتمال دارد جایگزین کاوه رضایی در این تیم شود.

به گزارش مهر، اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله فوتبال ایران از تیم استقلال راهی فنرباغچه ترکیه شد اما بعد از یک فصل، از فنرباغچه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین قرض داده شد.

قرارداد قرضی صیادمنش با زوریا تا نیم فصل آینده اعتبار دارد. گفته می‌شود این باشگاه تلاش‌هایی برای دائمی کردن قرارداد صیادمنش انجام داده ولی تاکنون موفق نبوده است.

از سوی دیگر «یاقوز صابونچی اوغلو» خبرنگار و مجری مطرح ورزشی ترکیه امروز با انتشار پیامی مدعی شد باشگاه کلاب بروژ بلژیک هم به دنبال جذب صیادمنش است و اقداماتی در این ارتباط انجام داده.

صیادمنش در رادار باشگاه کلاب بروژ/ سفر به بلژیک برای مذاکره

به گفته این مجری ورزشی، شخصی به نام «میرصاد تورکان» که مدیر نقل و انتقالات است برای بررسی امور انتقال صیادمنش به تیم کلاب بروژ، راهی بلژیک و شهر بروکسل شده است.

این خبر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ترکیه و حتی بلژیکی داشته است.

سایت «voetbalnieuws» بلژیک نوشت: «فصل جدید برای کلاب بروز طی یک هفته و نیم آینده رسماً آغاز می‌شود. کلاب بروژ روز ۱۷ جولای در دیدار سوپرجام به مصاف تیم گنک می‌رود اما در آستانه آن بازی، هنوز در انتظار اولین خریدهای تابستانی است.

کلاب بروژ به دنبال نیروهای جدید بخصوص برای خط حمله است و در این پست به بازیکن ایرانی نگاه می‌کند. مجری و روزنامه نگار ترکیه‌ای گزارش داد که کلاب بروژ به صیادمنش توجه دارد. این مهاجم ۲۰ ساله تا اواسط ۲۰۲۴ با فنرباغچه قرارداد دارد و از اکتبر سال گذشته به صورت قرضی به زوریا لوهانسک رفته است. او چیزهای زیبایی را در تیم اوکراینی به نمایش گذاشت.»

به گزارش خبرنگار مهر، کاوه رضایی دیگر بازیکن ایرانی تیم کلاب بروژ بود که از چند هفته پیش بحث جدایی اش از این تیم مطرح شده بود. این احتمال وجود دارد که با حضور صیادمنش، جدایی رضایی از بروژ قطعی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها