کد خبر : 64831

رادوشوویچ روی پرسپولیس داغ می گذارد؟

رادوشوویچ روی پرسپولیس داغ می گذارد؟

باشگاه پرسپولیس در صورت شکایت بوژیدار رادوشوویچ باید چه مبلغی به او پرداخت کند؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که به نظر می‌رسید مشکل به وجود آمده بین پرسپولیس و رادو، نهایتا قابل حل باشد اما صحبتهای اخیر ابراهیم شکوری باعث شده تا رادو و مدیربرنامه‌هایش به دنبال شکایت از پرسپولیس به فیفا و دریافت غرامت از این باشگاه باشند.

حال این سوال مطرح می شود که اگر رادو پرسپولیس را در فیفا محکوم کند قرمزها باید چه مبلغی را به او پرداخت کنند.

سال گذشته محمدحسن انصاری‌فرد قراردادی سه ساله با بوژیدار رادوشویچ بست که باشگاه پرسپولیس را ملزم به حفظ این بازیکن تا پایان قرارداد می‌کرد. طبق این قرارداد تازه، اگر پرسپولیس خواستار جدایی رادو باشد، گلر کروات می‌تواند باقی مانده دستمزدش در سالیان آتی را هم طلب کند.

محمدحسن انصاری‌فرد پس از جدایی بیرانوند از پرسپولیس و با توجه به اینکه رادو عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت با موافقت کادر فنی قرارداد گلر کروات را که پیش از این سالانه به ارزش 190 هزار یورو بود به مدت 3 فصل تمدید کرد، قراردادی که تعهدی 800 هزار یورویی برای باشگاه پرسپولیس به وجود آورده است. حالا اگر رادو به فیفا شکایت کند، فرصت این را خواهد داشت تا مثل بودیمیر، مبلغ باقیمانده قراردادش در سالیان بعد را هم بگیرد.

گلر کروات قرمزها هنوز دو سال با این تیم قرارداد دارد اما باتوجه به پرداختی پایین، می‌تواند مثل برانکو جدا شود و مانند بودیمیر، ما به تفاوت قراردادش با پرسپولیس را بگیرد.

رادوشوویچ باسابقه‌ترین بازیکن خارجی قرمزها است که پنج فصل در این تیم بازی کرده است. این دروازه‌بان کروات در دو فصل اول حضورش در پرسپولیس مشکلی با باشگاه نداشت( اگر هم داشت، آن را رسانه‌ای نمی‌کرد) اما در سه فصل بعدی یعنی لیگ هجدهم، نوزدهم و بیستم ، رادو به خاطر مسائل مالی مرتب از باشگاه انتقاد کرده است.

مدیربرنامه های رادو درباره اینکه گلر کروات در صورت شکایت از پرسپولیس به فیفا، چه مبلغی را می‌تواند از این تیم بگیرد، به خبرنگار فوتبالی گفت: رادو با شکایت به فیفا می تواند طبق قراردادی که با پرسپولیس دارد این باشگاه را با احتساب تاخیر و تادیه به پرداخت یک میلیون یورو محکوم کند و سابقه چنین مواردی نشان می‌دهد که با توجه به قراردادهای سفت و محکمی که بازیکنان خارجی در ایران دارند این مبالغ را با حکم فیفا دریافت خواهند کرد.

حالا باید دید روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و پرسپولیس با دروازه‌بان کروات خود و تعهد نسبتا سنگینی که به او دارد، چه خواهد کرد؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها