کد خبر : 64801

اظهارنظر خارج از عرف مدیرعامل استقلال درباره داور دربی

اظهارنظر خارج از عرف مدیرعامل استقلال درباره داور دربی

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال اشتباهات داوری علیه این تیم را طبیعی نمی‌داند.

به گزارش تسنیم ، احمد مددی درباره اعتراض باشگاه استقلال به قضاوت سیدمهدی سیدعلی در دیدار آبی‌پوشان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:‌ گل ما سالم بود، حالا اینکه کارشناسان داوری می‌گویند توپ به پای قایدی خورده است، اینطور نیست. در تصویر مشخص است که توپ به پای قایدی نخورده و گل ما سالم بوده است. جالب است که بعد از اینکه گل به ثمر می‌رسد کمک داور پرچم را بالا می‌برد. بنابراین قبلش هیچ اتفاقی رقم نخورده است. صد درصد کمک داور اشتباه کرده است. از کارشناسان خواهش می‌کنم کمی شجاعت به خرج بدهند.

وی افزود: ما سیدعلی را به هیچ وجه برای این بازی مناسب نمی‌دانستیم. نامه‌نگاری هم کردیم، ولی توجه نشد. ما پیش‌بینی این داوری ناعادلانه را می‌کردیم. می‌دانستیم استقلال ضرر می‌بیند و همینطور هم شد و دو امتیاز ما پایمال شد. متأسفم برای این روند. این روند را مناسب شأن داوری کشور نمی‌بینم. این مقدار اشتباهات داوری را طبیعی و سهوی نمی‌بینم. علیه هیچ تیم دیگری به اندازه استقلال اشتباه صورت نمی‌گیرد. واقعاً اگر اسم این اشتباهات را فاجعه نگذاریم، چه بگذاریم؟ واقعاً به حال این داوری باید گریست. من نگرانم. در روز روشن گل سالم ما را آفساید اعلام می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال که به صورت تلفنی میهمان برنامه «فوتبال برتر» بود، گفت: سیدعلی اصلاً برای استقلال خوب سوت نمی‌زند. شواهد زیادی وجود دارد که سیدعلی مغرضانه برای استقلال سوت می‌زند. در بازی با آلومینیوم هم دیدید که چقدر علیه استقلال سوت زد. تیم ما می‌خواهد روان بازی کند، اما با سوت‌های اشتباه در روند تیم ما اختلال ایجاد می‌شود. ۲۵ بازی برگزار شده است، حداقل در ۱۲ بازی حق استقلال ضایع شده است. مستندات به کمیته داوران ارسال شده است، ولی صدای مظلومیت استقلال شنیده نمی‌شود. من احساس می‌کنم داوران به راحتی حتی صحنه‌های ۵۰-۵۰ را هم به ضرر استقلال سوت می‌زنند. به نظرم وقتی داوران می‌بینند کمیته داوران هیچ برخوردی نمی‌کند، راحت به ضرر استقلال سوت می‌زنند. من ناراحتم که چرا به راحتی با احساسات میلیون‌ها هوادار بازی می‌کنند. ما از همین الان نگرانی داوری دربی حذفی هستیم، چون در دو دربی گذشته هم قضاوت‌ها به ضرر ما بود و خطای واضح را روی قایدی نگرفتند و حق ما ضایع شد.

مددی در مورد مشکلات مالی استقلال و صحبت‌های فرهاد مجیدی در نشست‌های خبری تصریح کرد: مشکلات مالی استقلال ریشه عمیقی در گذشته دارد. این مشکلات همیشه بوده، ولی زودگذر است و ما در روزهای آینده این مشکلات را حل خواهیم کرد. ما فردا یک بازی خیلی حساس داریم و دوست ندارم تیم وارد حاشیه شود. این مشکلات درون خانوادگی است و اجازه دهید درون خانواده مشکلات را حل کنیم. مشکلات استقلال ریشه در ۱۰ سال گذشته دارد و با اتفاقاتی که سال قبل افتاد، عمیق‌تر شد. سرمربی تیم هم حق دارد، ولی به زودی با تزریق منابع مالی این مشکلات حل خواهد شد. تمام تلاش ما این است که قبل از دربی پرداخت خوبی به بازیکنان داشته باشیم.

وی در واکنش به اختلاف‌نظرها در مورد میزان پرداختی بازیکنان استقلال، خاطر نشان کرد: کاملاً دریافتی بازیکنان مشخص است. بارها دوستان به باشگاه آمدند و هر کسی سؤالی داشته صورتحساب مالی در اختیارش قرار گرفته است. با کاپیتان تیم هم جلسه داشتیم و پرداختی‌ها اعلام شده است. الان هم اعلام می‌کنم هر بازیکنی ابهامی داشت به باشگاه بیاید تا صورتحساب را در اختیارش قرار دهیم.

مدیرعامل استقلال در مورد جریمه رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی توسط باشگاه استقلال گفت:‌ این جریمه برای گذشته بوده است. مظاهری یک حکم در گذشته داشته و براساس مقررات با او برخورد شده است. اسماعیلی هم در دور رفت اتفاقاتی افتاده بود که کمیته انضباطی در مورد آن تصمیم گرفته است.

«گفته شده است فرهاد مجیدی پاداش ۲۰ میلیونی به بازیکنان داده است و آیا این موضوع صحت دارد؟»، مددی در واکنش به طرح این سؤال اظهار داشت: اگر مجیدی گفته، حتماً اینطور بوده است. چون این منابع از باشگاه نبوده است ما نمی‌توانیم در این مورد نظر بدهیم، ولی از بازیکنان پرسیدم که گفتند این پول پرداخت شده است.

وی راجع به انتصاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال نیز یادآور شد:‌ دلفانی همچنان در باشگاه حضور دارد. اعضای قبلی با نظر مجمع جدا و اعضای جدید هم با نظر مجمع هم اضافه شدند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت قرارداد دیاباته و میلیچ توضیح داد: دیاباته و میلیچ قراردادشان تا پایان امسال است و براساس یک قائده کلی منتظر نظر سرمربی برای تمدید قراردادها هستیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها