کد خبر : 64800

نظر عجیب رئیس کمیته داوران درباره گل آفساید استقلال

نظر عجیب رئیس کمیته داوران درباره گل آفساید استقلال

خداداد افشاریان در واکنش به اعتراض تیم‌های فوتبال به وضعیت داوری گفت: ما دست همه تیم‌ها را خوانده‌ایم و هر چقدر می‌خواهند بیانیه بدهند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

به گزارش تسنیم ، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراض‌های برخی تیم‌ها در مورد چیدمان‌های داوری اظهار داشت: ما دست اخوت با هیچ تیمی ندادیم. طبق تصمیم خودمان داوران را انتخاب می‌کنیم و کسی که بابت اشتباهات و رأی داوران ناراحت می‌شود، خود من هستم. اگر اشتباهی رخ داده باشد، آنقدری شهامت داشتیم که عذرخواهی کنیم.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها پیش از دیدار با آلومینیوم گفته بودند نمی‌خواهند سیدعلی داور دیدار آنها باشد، گفت: پنج تیم گفته‌اند که ما پنج داور را نمی‌خواهیم! نمی‌شود که اینگونه و با این روند چیدمان داوری را تغییر دهیم. ما می‌توانیم موضوعات را مدیریت کنیم، اما اینکه تیم‌ها برای ما تصمیم بگیرند، چنین چیزی نیست. آقای سیدعلی از داوران باتجربه است که تصمیم گرفتیم او داور مسابقه باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد گل مردود اعلام شده استقلال مقابل آلومینیوم و اعتراض شدید استقلالی‌ها به این مسئله اظهار داشت: در مورد آفساید شاید پرچمی که بالا رفته، به خاطر حضور بازیکنی بوده که مقابل دروازه بوده است. کارشناس داوری گفته توپ به پای آقای قایدی خورده، اما تصمیم واقعاً سخت بوده است.

افشاریان درباره اینکه استقلالی‌ها می‌گویند کمک داور مسابقه با تأخیر پرچم آفساید خود را بالا برده است و کمک داور گفته گویا توپ پس از عبور از مقابل قایدی سرعت گرفته و او همین مسئله را دلیلی بر اعلام آفساید دانسته است، خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان ناظر، رفتار کمک داورمان را می‌بینیم، اما پرچم آفساید به هر دلیلی بالا رفت. من هم با همین نظر کمک داور موافقم، نه اینکه قاطعانه بگوییم این اتفاق رخ داده است. آفساید بودن یا نبودن این صحنه با کمک داور بود.

وی که با برنامه فوتبال برتر گفت‌وگو می‌کرد در واکنش به صحبت‌های احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته است نگران قضاوت در دربی هستند، گفت: واقعاً از این صحبت تعجب می‌کنم. من هم نگران هستم که حق به حقدار برسد، اما چرا قصاص قبل از جنایت می‌کنید؟! شما بگویید ما کدام داور را انتخاب کنیم؟ بیایید فضا را آرام کنیم تا داوران آرامش داشته باشند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال راجع به اینکه برخی تیم‌ها پیش از بازی‌ها با بیانیه دادن علیه داوری سعی در فشار آوردن روی داورها دارند، اظهار داشت: ما دست همه تیم‌ها را خوانده‌ایم و هر چقدر می‌خواهند بیانیه بدهند. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها