کد خبر : 64785

چرا فرهاد مجیدی از جیبش برای استقلال خرج می‌کند؟!

چرا فرهاد مجیدی از جیبش برای استقلال خرج می‌کند؟!

در استقلال هیچ چیز سر جای خودش نیست به همین دلیل هم معلوم نیست چه اتفاقاتی درون تیم می‌افتد و چه کسی باعث و بانی تمام مشکلات است. این روزها مدیران استقلال با هم یکدل نیستند و حتی عزل و نصب‌های صورت‌گرفته هم کوچکترین افاقه‌ای به حال این تیم پرحاشیه نداشته است.

به گزارش ایران ورزشی، اصلاً مدیران استقلال بلد نیستند یک روز پشت یک میز بنشینند و در مورد مشکلات تیم تصمیم بگیرند به همین دلیل است که استقلال به محله برو بیا تبدیل شده است. یک روز یک نفر می‌آید فردای همان روز آنقدر اختلافات بالا می‌گیرد که نیامده می‌رود. در چنین شرایطی که پایه‌های صندلی مدیریت این تیم اینقدر لرزان و بی‌ثبات است چه توقعی است که تیم منسجم به این مسابقه بفرستند.

به نظر می‌رسد هر کس هم در این باشگاه قدم می‌گذارد کاملاً کارش دلی است و اگر با عشق و علاقه نیاید یک روز مثل استرا چمدان‌هایش را بدون اینکه به کسی بگوید می‌بندد و می‌رود! نمونه بارز اوضاع آشفته این باشگاه پرداخت پاداش‌ها توسط مجیدی است. سرمربی تیم به‌جای اینکه حواسش به مسائل فنی باشد باید برای ارتقای سطح انگیزه بازیکنان وعده پاداش بدهد و از جیبش برای باشگاه خرج کند!

در همین راستا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جهت افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش پیش از مصاف با تراکتور، مبلغ ۵ میلیون تومان به هر یک از اعضای تیمش از حساب شخصی خود پرداخت کرد. فرهاد مجیدی پیش از این مبلغ ۲۰میلیون تومان برای برد آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر و مبلغ ۱۰ میلیون تومان به‌خاطر پیروزی شاگردانش مقابل پدیده پاداش داده بود. شاید هم به همین دلیل است که بازیکنان استقلال فارغ از هر بحث فنی علاقه دارند در میان مربیان ایرانی فرهاد در استقلال کار کند و با او رابطه خوبی دارند. استقلال امیدی به قهرمانی در لیگ ندارد اما برای سهمیه می‌جنگد و از طرفی تمام توان خود را برای بازی‌های جام حذفی گذاشته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها