کد خبر : 64781

جواد نکونام امشب به دنبال جلوگیری از تکرار تاریخ برابر پرسپولیس

جواد نکونام امشب به دنبال جلوگیری از تکرار تاریخ برابر پرسپولیس

شاگردان جواد نکونام امشب در دیداری حساس به مصاف پرسپولیس تهران می‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امشب تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر (جام خلیج فارس)  به مصاف هم می‌روند. دیداری که پرسپولیسی‌ها به دنبال ادامه روند برد‌های متوالی خود و فولادی‌ها نیز به فکر حفظ رکورد عجیب خود در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز هستند.

پرسپولیسی‌ها ها در شرایطی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان به مصاف این تیم می‌روند که فولادی‌ها در ۲۲ بازی خانگی آخر خود در اهواز شکستی را تجربه نکرده اند و در این مدت حداقل در استادیوم فولاد آرنا نتایج بسیار خوبی را با هدایت سرمربی جوان خود کسب کرده اند.

از آخرین شکست فولادی‌ها در اهواز بیش از یک سال می‌گذرد. شاگردان جواد نکونام آخرین بار در تاریخ ۱۳ آبان سال ۹۸ در لیگ نوزدهم با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خوردند و از آن بازی تا کنون هیچ گاه در اهواز بازی خود را با باخت پشت سر نگذاشته اند.

جواد نکونام که آخرین بازی خود را در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان با شکست به پایان رساند، امیدوار است که بتواند تیم پر قدرت پرسپولیس را مانند سپاهان اصفهان، دیگر مدعی قهرمانی لیگ که در اهواز مقابل فولاد به تساوی رسید؛ در کسب پیروزی در این ورزشگاه  ناکام گذارد و حتی سرخپوشان را با شکست راهی تهران کند. اتفاقی که جواد نکونام و کادر او بسیار به آن نیاز دارند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران امشب از ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه در اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها