کد خبر : 64771

پیام داغ پرسپولیس به گل محمدی

پیام داغ پرسپولیس به گل محمدی

بزرگترین مشکل این روزهای پرسپولیس مشکل مالی است که به نظر نمی‌رسد به این راحتی حل شدنی باشد!

به گزارش ورزش سه ، تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفته گذشته در چارچوب دیدارهای هفته بیستم و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل گل گهر سیرجان به برتری ۳ بر یک رسید و صدرنشینی خودش در جدول لیگ بیستم را تداوم بخشید.

این برد در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لیگ بیستم اتفاق مثبتی برای سرخ پوشان است و می‌تواند از لحاظ روحی و روانی آنها را در وضعیت مطلوبی قرار بدهد اما این همه ماجرا نیست.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در روزهای اخیر و به ویژه از زمان شروع مجدد لیگ پس از تعطیلی موقت به خاطر بازی‌های تیم ملی، گلایه‌های زیادی نسبت به وضعیت مالی خود داشته‌اند. موضوعی که سبب شد حمید مطهری با تکرار صحبت‌های خود در نشست خبری پس از پایان بازی با گل گهر سیرجان بگوید: بعد از بازی و در رختکن، خودمان خجالت کشیدیم به صورت بازیکنان نگاه کنیم. پرداختی قراردادها ۵ درصد، ۵ درصد است که آن را هم نمی‌دهند. نمی‌دانم شرایط مالی یک تیم حکومتی چگونه است. همه می‌گویند ما یک تیم حکومتی هستیم ولی پولش را کسان دیگری می‌برند. پرسپولیس پولی ندارد. بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند. کل این تیم با این همه بازی آسیایی، لیگ و حذفی ۳۵ میلیون پاداش گرفته است. اولویت ما پول نیست. نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم. ما به عشق پرسپولیس مانده ایم و کار می‌کنیم ولی بی پول!

یحیی گل محمدی مدتی می‌شود به همین دلیل ساده ترجیح می‌دهد در نشست‌های خبری شرکت نکند و دستیارش را نزد خبرنگاران بفرستد اما در دل سرمربی پرسپولیس غوغایی برپاست.

یحیی گل محمدی در تمرین روز پنج شنبه تیمش شرکت نکرد. غیبت سرمربی پرسپولیس درست یک روز بعد از پیروزی شیرین برابر گل گهر سیرجان این شائبه را به وجود آورد که گل محمدی به دلیل مشکلات مالی قهر کرده است و ...

درهمین ارتباط شنیدیم یکی از دلایل ناراحتی یحیی گل محمدی آخرین پیغام باشگاه درباره گلایه‌های مالی به او بوده است: «آقای گل محمدی ببخشید! پولی درباشگاه نداریم و...»

سرمربی پرسپولیس این روزها به واقع کلمه مستأصل شده است. تیمی‌که صدرنشین و مدعی اصلی جام است درآستانه کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برترباید با مشکلات مالی و غرولندهای بازیکنانش دست و پنجه نرم کند.

نگرانی درست و به جای یحیی گل محمدی نیز همین مسأله مهم است. اینکه مشکلات مالی ریزو درشت ترمز پرسپولیس را در مسیر قهرمانی بکشد و اجازه ندهد تیمش جام قهرمانی را بالای سر ببرد. به نظر شما سکوت یحیی گل محمدی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه موقعی خواهد شکست؟ شاید همین امروز یا فردا!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها