کد خبر : 64757

فرهاد مجیدی فاتح دروازه تراکتور

فرهاد مجیدی فاتح دروازه تراکتور

خیال آسوده فرهاد مجیدی بابت بازی با تراکتور

به گزارش پندار آنلاین : از دیدارهای حساس هفته بیست و ششم می‌توان به دیدار استقلال با تراکتور اشاره کرد.یکی از مسابقات مهم هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور است که سه شنبه در تهران برگزار می‌شود.استقلال و تراکتور دیدارهای زیادی در چارچوب جام‌های مختلف برگزار کردند که جمع آنها ۴۳ بازی است. در مجموع این ۴۳ بازی استقلال ۶۵ و تراکتور ۴۴ بار گلزنی کرده‌اند تا مجموع گل‌های رد و بدل شده در بازهای این دو تیم به ۱۱۱ برسد.فرهاد مجیدی سرمربی امروز و کاپیتان پیشین آبی پوشان با ۸ گل، بهترین گلزن استقلال مقابل تراکتور است و بعد از او نیز علیرضا اکبرپور به همراه شیخ دیاباته هر کدام با ۵ گل در رده بعدی هستند. مجیدی ۳ بار در لیگ برتر و ۵ بار هم در مسابقات لیگ آزادگان دروازه تراکتور را باز کرده تا با ۸ گل بهترین گلزن آبی پوشان به این تیم باشد.

فرهاد مجیدی فاتح دروازه تراکتور

 

مجیدی اولین بار در دیداری که در تاریخ ۷۸/۲/۲۳ برگزار شد برای آبی پوشان گلزنی کرد که استقلال در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. سیروس دین محمدی و علی موسوی دیگر گلزنان استقلال در آن بازی بودند و برای تراکتور هم کوروش برمک و داود حسینی گلزنی کردند.

آخرین گل مجیدی به تراکتور هم در روز ۹۰/۶/۱۸ و در دیداری که استقلال با نتیجه ۳ بر ۲ در ورزشگاه آزادی شکست خورد به ثمر رسید. در آن بازی مجتبی جباری دیگر گل آبی پوشان را به ثمر رساند و برای تراکتور محسن حسینی، احمد آل نعمه و فلاویو لوپز گلزنی کردند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها