کد خبر : 64753

علاقه مشروط زنیت به جذب شهریار مغانلو جدی شد

علاقه مشروط زنیت به جذب شهریار مغانلو جدی شد

پس از آنکه چند روز پیش یک سایت ازبکستانی از قرار داشتن شهریار مغانلو در لیست خرید تیم زنیت خبر داد حالا یک سایت روسی نیز این مطلب را تایید کرده است.

قرار گرفتن شهریار مغانلو در رادار زنیت سنت پترزبورگ شایعه ای بود که به نظر می رسد دارد به حقیقت نزدیک می شود. در حالی پرسپولیس به دنبال دائمی کردن قرارداد شهریار مغانلو است ، سایت چمپونزنات روسیه از علاقه زنیت به جذب شهریار مغانلو خبر داده است.

البته این سایت روسی نیز به مانند سایت ازبکستانی جدی شدن انتقال شهریار مغانلو به زنیت را منوط به جدایی سردار آزمون کرده است. در یکی دو فصل اخیر چند بار بحث جدایی سردار آزمون از زنیت و رفتن به لیگ های اروپایی به خصوص لیگ ایتالیا مطرح شده است اما ماجرا از حد حرف جلوتر نرفته است.

چمپیونات در ادامه به معرفی مغانلو پرداخته و نوشته است: شهریار در تیم ایرانی پیکان رشد کرد. او به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کند و او تحت قرارداد باشگاه سانتا کلارای پرتغال است. او تا ژوئن 2023 با تیم پرتغالی قرارداد دارد. در فصل 2020/2021، مغانلو 11 مسابقه برای تیم پرتغالی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن ایرانی را 300 هزار یورو تخمین زده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها