کد خبر : 64735

حکم کنعانی‌ زادگان قبل از دربی جام حذفی صادر می شود؟

حکم کنعانی‌ زادگان قبل از دربی جام حذفی صادر می شود؟

باشگاه استقلال شکایتی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برده که در آن به رفتار محمدحسین کنعانی‌زادگان که در فضای مجازی دست به دست شده اشاره کرده است. در فیلمی که از مدافع پرسپولیس منتشر شده این بازیکن لفظ بسیار زشتی را به یک هوادار استقلال نسبت داده که باعث ناراحتی بسیاری از هواداران باشگاه استقلال شده است.

به گزارش ایران ورزشی، در همین راستا مدیرعامل باشگاه استقلال توأمان به کمیته اخلاق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و دادگاه فرهنگ رسانه شکایت کرده و خواستار رسیدگی به تخلف این بازیکن شده است.

از طرح شکایت باشگاه استقلال چند روزی می‌گذرد و با توجه به حجم انتقادهایی که از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه استقلال نسبت به این ماجرا وجود دارد، انتظار است به‌سرعت رأی کمیته اخلاق علیه این بازیکن صادر شود. در موارد مشابهی که برخی بازیکنان رفتارهایی از این دست را انجام داده‌اند در مرحله اول حک تعلیق فعالیت صادر می‌شود که نمونه‌هایی از آن در فوتبال ایران وجود داشته است اما تا به امروز کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هیچ تصمیمی درباره رفتار نامناسب و دور از شأن یک ورزشکار را که از سوی کنعانی‌زادگان سر زده، اتخاذ نکرده‌اند.

اوج فاجعه در ماجرای فحاشی مدافع پرسپولیس به یک هوادار استقلال آنجاست که همین کنعانی‌زادگان عضو باشگاه استقلال هم بود و مدتی هرچند کوتاه برای این تیم بازی کرد. حتی فیلمی از کنعانی‌زادگان وجود دارد که صراحتاً اعلام می‌کند از کودکی عاشق استقلال بوده و علاقه بسیاری به این باشگاه دارد. رفتار کنعانی‌زادگان با یک هوادار استقلال اما نشان می‌دهد او عمیقاً درگیر فضای کری‌خوانی شده و گذشته خود را که روزگاری برای به دست آوردن پیراهن استقلال نیز تلاش می‌کرد از یاد برده است. به هر حال اما اگر علایق این بازیکن را نادیده بگیریم و به انتخاب او احترام بگذاریم باید به باشگاه استقلال، هواداران و پیشکسوتانش حق بدهیم که انتظار رسیدگی سریع به تخلف این بازیکن را داشته باشند و خواستار محرومیت او شوند. دربی نزدیک است و کمترین انتظاری که استقلالی‌ها دارند این است که به تخلف این بازیکن به‌سرعت رسیدگی شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها