کد خبر : 64701

یک حضور غیرمنتظره در ترکیب پرسپولیس

یک حضور غیرمنتظره در ترکیب پرسپولیس

شنیده می‌شود محمد شریفی حسابی فکر یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده است و شاید سرمربی پرسپولیس در اهواز از این بازیکن در کنار احمد نوراللهی در ترکیب اصلی استفاده کند.

به گزارش خبرورزشی ، پیدا کردن جانشین میلاد سرلک محروم آن هم در غیاب کمال کامیابی نیا یکی از دغدغه‌های مربیان پرسپولیس در آستانه بازی حساس با فولاد خوزستان است.. شماره ۱۰ پرسپولیس محروم است و کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی ملی پوش این تیم هم مصدوم که دست یحیی گل محمدی را در پوست گردو گذاشته است.

به نظر می‌رسد نزدیک ترین گزینه برای جانشینی این دو احسان پهلوان باشد که در رفسنجان در کنار سرلک بازی کرد. اما احسان پهلوان ذاتا یک هافبک تهاجمی است و پرسپولیس در سمت راست خط میانی خود به او نیاز دارد.

از طرفی شنیده می‌شود محمد شریفی پدیده جوان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گوای هند در تمرینات اخیر تیمش خیلی با انگیزه کار می‌کند. شریفی جوان که اهل بوشهر است حسابی فکر یحیی گل محمدی را به خود مشغول کرده است و شاید سرمربی پرسپولیس در اهواز از این بازیکن در کنار احمد نوراللهی در ترکیب اصلی استفاده کند.

محمد شریفی در امور دفاعی نیز توانایی بیشتری نسبت به احسان پهلوان دارد و تیم فولاد خوزستان هم تیمی است که ضد حملات خطرناکی دارد و بازیکنان تکنیکی این تیم همچون فرشاد احمدزاده، پاتوسی و ... می‌توانند برای پرسپولیس دردسرساز شوند.

بنابراین اگر روز سه شنبه محمد شریفی جوان را در ترکیب اصلی پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها