کد خبر : 64691

بیانیه مفصل استقلال در دفاع از گل ارسلان مطهری به گل گهر

بیانیه مفصل استقلال در دفاع از گل ارسلان مطهری به گل گهر

گلی که ارسلان مطهری به تیم آلومینیوم زد توسط کمک‌داور بازی آفساید گرفته شد تا موجی از اعتراضات در جریان و بعد از بازی روانه گروه داوری بازی استقلال و آلومینیوم شود. اما بعد از این دیدار کمیته داوران سعی کرد از تصمیم کمک‌داوری این بازی دفاع کند.

به گزارش ایران ورزشی، در همین راستا افشاریان رئیس کمیته داوران در مصاحبه‌ای اعلام کرد گلی که استقلال در بازی با آلومینیوم به ثمر رسانده آفساید بوده و به‌درستی مردود اعلام شده است. اما مسئولان استقلال ناراضی از این صحبت‌های افشاریان بیانیه‌ای را روز گذشته منتشر کردند.

متن این بیانیه این است:

«1- باشگاه استقلال درک می‌کند که خداداد افشاریان به‌واسطه سمتش شاید نتواند علیه داوران موضع بگیرد و به همین دلیل انتظار می‌رود ایشان وقتی توان عذرخواهی ندارند، از ارائه اطلاعات نادرست هم خودداری کنند.

2- آقای افشاریان، بر اساس کدام فیلم می‌گویید توپ به پای قایدی برخورد کرده؟ در فیلمی که دوربین پشت دروازه ضبط کرده مشخص است توپ به پای قایدی برخورد نکرده است.

3- کمک‌داور بازی وقتی توپ به مطهری رسید، پرچم را به نشانه آفساید بالا برد و بر خلاف ایشان معتقد نبود که توپ به قایدی برخورد کرده است.

4- مهدی سیدعلی بارها و بارها در این بازی سوت‌های اشتباهی زد که می‌توانست منجر به شکست استقلال شود.

۵- ای کاش آقای افشاریان به‌جای ۲۰بار دیدن صحنه گل سالم استقلال، یک‌بار بازی را در خلوت نگاه می‌کرد و می‌دید مهدی سیدعلی چندبار با سوت‌های اشتباهش مانع از بازی‌سازی استقلال و چندبار باعث ایجاد فرصت گلزنی برای آلومینیوم شد. آقای افشاریان به‌خوبی می‌دانند چندین اشتباه پیاپی و حتی به‌ظاهر بی‌اهمیت تا چه حد روی بازیکنان و کادر فنی یک تیم اثرگذار است.

6- نیمکت استقلال به‌واسطه تأکیدات چندباره آقای مجیدی، از آرام‌ترین نیمکت‌هاست و حتی در همین بازی با آلومینیوم هم ایشان بارها از نیمکت‌نشینان و سکونشینان تیمش خواست به داور اعتراضی نکنند ولی ظاهراً این نوع رفتار منجر به تضییع حق تیم استقلال شده و نمونه آن را در هفته‌های گذشته هم دیدیم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها