کد خبر : 64682

ساز جدایی میلیچ از استقلال کوک شد

ساز جدایی میلیچ از استقلال کوک شد

به نظر می رسد اولین خروجی استقلال در پایان فصل مشخص شد و جدایی میلیچ از استقلال قطعی شده باشد.

جدایی میلیچ از استقلال اتفاقی بود که چندان هم غیرمنتظره نیست. شرایطی که در نیم فصل دوم لیگ بیستم بین او و استقلال گذشت قابل پیش بینی بود که به جدایی میلیچ از استقلال ختم شود. به خصوص که استقلال فعلا پولی در بساط ندارد تا اصلی ترین مانع بین خود و این مدافع را برطرف کرده و مانع از جدایی میلیچ از استقلال شود.

هروویه میلیچ در نیم فصل دوم بخش زیادی را به نشانه اعتراض در کشورش سپری کرد و به تمرین استقلال نیامد و پس از بازگشت نیز دیگر به مهره کارآمدی برای استقلال تبدیل نشد. حالا هم حرف از جدایی را به طور صریح مطرح کرده است.

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال در گفتگو با ورزش سه اعلام کرد با توجه به شرایطی که برای او پیش آمده، در پایان قراردادش استقلال را ترک می کند.

بحث تمدید قرارداد هرویه میلیچ به یکی از سوالات بدون پاسخ دوران مدیریت احمد مددی تبدیل شده است. بازیکنی که طبق گفته خودش ۱۱ ماه است حقوقش را دریافت نکرده ولی همچنان تمایل دارد تا قراردادش را با استقلال تمدید کند. او در یک گفتگوی اینترنتی درخصوص وضعیت خودش و استقلال صحبت هایی را مطرح و اعلام کرد که با شرایط موجود، به زودی جمع آبی پوشان را ترک می کند.

این بازیکن درخصوص تمدید قراردادش با استقلال گفت: این موضوع قرارداد من خیلی خنده دار شده است. از چند ماه پیش به توافقاتی رسیده بودیم ولی هیچ وقت به سرانجام نرسید. قرارداد من نیز چند هفته دیگر به صورت رسمی تمام می شود و متاسفانه ممکن است مجبور شوم استقلال را ترک کنم و به مقصد بعدی ام فکر کنم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها