کد خبر : 64679

خبر بزرگ برای پرسپولیسی ها

خبر بزرگ برای پرسپولیسی ها

بازگشت وحید امیری به تمرینات گروهی بهترین خبرممکن برای هواداران پرسپولیس بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو،مصدومیت وحید امیری در بازی تیم ملی مقابل بحرین نه تنها باعث شد که این بازیکن کلیدی، دو بازی بعدی تیم ملی را از دست بدهد بلکه او در بازی ۳۰ خرداد پرسپولیس و تراکتور هم غایب بود.

در همان مقطع یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس در مصاحبه های مختلف عنوان کردند: قرار است وضعیت وحید امیری بازیکن ملی پوش این تیم در بازگشت به ایران به طور دقیق مشخص شود تا کادر پزشکی پرسپولیس نظرش درباره میزان مصدومیت او و مدت دوری‌ اش از میادین را اعلام کند.

 به این نکته هم اشاره کنیم که درآن زمان اخباری هم منتشر شد مبنی بر آنکه شاید امیری تا پایان فصل نتواند پرسپولیس را همراهی کند و باید دید نظر کادر پزشکی پرسپولیس درباره مصدومیت این بازیکن چه خواهد بود؟

وحید امیری علاوه بر سوپر جام، دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را نیز از دست داد. گفته می‌ شد دوره درمان امیری ۱۴ روز است ولی به احتمال زیاد  این هافبک ملی پوش در بازی پرسپولیس هفته بیست و پنجم لیگ برتر  برابر گل گهر سیرجان در اختیار کادر فنی سرخپوشان قرار نخواهد گرفت!

از قضا همین طور هم شد. وحید امیری نتوانست در دیدار حساس با تیم امیرقلعه نویی تیمش را همراهی کند هرچند پرسپولیس موفق شد این بازی را با نتیجه ۳ بریک به سود خود به پایان رسانده و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

حالا درآستانه دیدار حساس و بزرگ هفته بیست و ششم، وحید امیری به تمرینات گروهی بازگشته است. این بازیکن کارساز و ملی پوش در تمرین گروهی پا به توپ شد اما احتمال قرار گرفتن او در ترکیب اصلی بازی با فولاد خوزستان بسیار اندک و درحد صفر است.

البته با توجه به تجربه و هوشیاری وحید امیری احتمالا یحیی گل محمدی از او به عنوان بازیکن تعویضی در دیدار با تیم جواد نکونام استفاده می کند.

یک منبع موثق به ما گفت: یحیی گل محمدی معتقد است وحید امیری مدت‌ها از تمرینات گروهی و شرایط بازی دور بوده و بنابراین منطق حکم می کند به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها