کد خبر : 64674

کنعانی زادگان احضار شد

کنعانی زادگان احضار شد

سایت فدراسیون فوتبال خبر داد که بازیکن فعلی تیم پرسپولیس، پیشکسوت تیم پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان یا همان شهرخودروی مشهد به کمیته اخلاق احضار شده اند.

به گزارش فوتبالی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال خبر داد کمیته اخلاق این فدراسیون، با ارسال نامه‌‌های جداگانه از محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس، مهدی فنونی زاده بازیکن اسبق پرسپولیس و همچنین مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان(البته سازمان لیگ همچنان این باشگاه را شهرخودرو می داند و جالب است که فدراسیون فوتبال از نام پدیده مشهد استفاده کرد) دعوت کرده تا در این کمیته حضور پیدا کنند.

حسین کنعانی زادگان به خاطر ویدیویی که از او منتشر شده که در این ویدیو او از الفظ عجیبی علیه استقلال استفاده می کند به کمیته اخلاق احضار شده و مرتضی فنونی زاده به خاطر یک فایل منتسب به او در فضای مجازی که حاوی الفاظ رکیک علیه پرسپولیسی هاست به این کمیته احضار شده است. هر چند فنونی زاده اعلام کرده که این فایل را با نرم افزارهای تبدیل صدا و تقلید صدا! ساخته اند و در یک ویدیویی، این فایل را تکذیب کرد.

درباره احضار مدیرعامل پدیده یا همان شهرخودرو، اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. فوتبالی سعی می کند در ساعات آینده به دلیل احضار مدیرعامل شهرخودرو را پی ببرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها