کد خبر : 64671

گزارش کمک داوری استقلال-آلومینیوم اراک درباره گل جنجالی منتشر شد | عکس

گزارش کمک داوری استقلال-آلومینیوم اراک درباره گل جنجالی منتشر شد | عکس

استقلال در دیدار با آلومینیوم اراک روی ضربه امیرارسلان مطهری به گل رسید که این گل از سوی کمک داور اول مردود اعلام شد.

به گزارش خبرورزشی - این تصمیم کمک داور اول اعتراض باشگاه استقلال را به همراه داشت و حتی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی به سازمان لیگ شکایت کرده است.

در صحنه‌ای که فرشید اسماعیلی به محمد نادری پاس می‌دهد محمد نادری در موقعیت آفساید نبوده است و در ادامه بعد از اینکه محمد نادری به سمت دروازه ضربه می‌زند امیر ارسلان مطهری هم در موقعیت آفساید نبود و این ذهنیت برای تیم آبی ایجاد کرده است گلی که توسط مهاجمش به ثمر رسیده درست بوده است اما کمک داور اول در توضیح این صحنه به ناظر داوری گفته او نه آفساید محمد نادری را روی پاس فرشید اسماعیلی گرفته و نه آفساید امیر ارسلان مطهری روی پاس محمدی نادری.

او توضیح داده مهدی قایدی روی پاس فرشید اسماعیلی به محمد نادری تاثیر گذاشته و زمانی که این کار را انجام داده محمد نادری در موقعیت آفساید بوده است. 

تصاویر| جزئیات گزارش کمک داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی

تصاویر| جزئیات گزارش کمک داور بازی استقلال درباره آفساید جنجالی

البته که در این باره توضیح کارشناسان داوری ارجح‌تر است.

باشگاه آلومینیوم اراک هم معتقد است در صحنه ای که فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه توپ را لمس کرده است سیدمهدی سیدعلی باید به سود آلومینیوم اراک پنالتی اعلام می‌کرد که این کار را انجام نداده است.

نکته جالب اینکه باشگاه استقلال پیش از بازی هم به انتخاب سیدمهدی سید علی برای این بازی اعتراض کرد اما کامرانی فرد رییس دپارتمان کمیته داوران گفت به هیچ وجه داوران دیدارهای هفته ۲۵ تغییر نخواهد کرد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها