کد خبر : 64670

اگر یک پرسپولیسی تمدید کند، بقیه هم می کنند

اگر یک پرسپولیسی تمدید کند، بقیه هم می کنند

بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان و با وجود برتری شاگردان گل محمدی چند بازیکن پرسپولیس در اعتراض به مسائل مالی مصاحبه کردند.

به گزارش خبرورزشی ، قبل از تمرین پرسپولیس شایعات منفی زیادی به راه افتاده بود. مثلا این که یحیی قهر کرده و سر تمرین نمی رود. این که بازیکنان به شدت شاکی هستند و می گویند مدتهاست که دریافتی نداشته ایم. این که یکی از مسئولان باشگاه صحبت هایی انجام داده که خیلی به مذاق بازیکنان خوش نیامده است. اما بهرحال بازیکنان پرسپولیس دوباره متحد شدند تا پنجمین قهرمانی را هم کسب کنند. در این راستا یحیی هم سر تمرین پرسپولیس رفت تا به شایعات پایان بدهد.

پرسپولیس سه شنبه بازی مهمی در اهواز با فولاد دارد که اگر برنده شود قطعا در صدر می مانند اما اگر نبرد باید منتظر بازی سپاهان و پیکان و نتیجه این بازی باشند.

بازیکنان پرسپولیس با وجود یکسری مشکلات برای پنجمین قهرمانی متحد شدند و حالا می خواهند به خاطر حیثیت خودشان و البته به خاطر هواداران پنجمین قهرمانی متوالی را هم جشن بگیرند.

نکته دیگر در مورد پرسپولیس این که با وجود صحبت های قبلی همچنان خبری از تمدید قراردادها نیست اما شنیدیم اگر یکی از بازیکنانی که قراردادش تمام می شود تمدید کند، بقیه هم تمدید می کنند تا خیال کادر فنی و هواداران راحت شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها