کد خبر : 64661

خبر مهم و جدید درباره رتبه بندی معلمان

خبر مهم و جدید درباره رتبه بندی معلمان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان تا پایان دولت دوازدهم عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ قاسم احمدی لاشکی در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان از موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رتبه بندی معلمان خبر داد وگفت: در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام شد مشکلی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد و هر بودجه‌ای در این زمینه نیاز باشد تامین خواهد شد.

وی تعامل و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آموزش و پرورش این استان را در کشور خوب دانست و بیان کرد: کرمان یکی از استانی‌هایی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه‌ها و مشکلات آموزش با جدیت پیگیر‌ی می‌کنند این تعامل و همکاری نقش موثری در کاهش چالش‌ها و آسیب‌ها داشته و دارد.

وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس به صورت حضوری اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی آینده است، گفت: در صورتی که معلمان واکسینه شوند مدارس برای سال تحصیلی آینده به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

احمدی لاشکی با بیان اینکه مستندسازی املاک آموزش و پرورش یکی از مهمترین راهبرد‌های وزارت آموزش و پرورش است اظهار داشت: با جدیت دغدغه‌های استخدام آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، نیرو‌های قرآنی و پیش دبستانی را پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها